Na rebranding navázaly rekordní měsíce, Kiwi.com překonalo loňské tržby už v květnu

4. 8. 2016 | redakce
Loni společnost Kiwi.com zaznamenala nárůst tržeb o dva tisíce procent, čímž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí firmy v regionu. Letos ovšem celkové loňské tržby brněnský startup překonal už začátkem května.

 

V minulém roce společnost Kiwi.com zaznamenala nárůst tržeb o dva tisíce procent, čímž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí firmy v regionu. Letos ovšem celkové loňské tržby brněnský startup překonal už začátkem května při meziměsíčním růstu v řádu desítek procent. Po úspěšném rebrandingu společnosti, který odstartoval 18. května, překonalo Kiwi.com hned několik rekordů. Mezi nimi například denní obrat přesahující milion euro nebo miliontého zákazníka.

„Rebranding byl pro nás klíčovým projektem první půlky roku. Jelikož firma procházela takto náročným obdobím, museli jsme se soustředit především na kvalitu našich služeb, abychom udrželi konstantní růst tržeb. Po oznámení a spuštění rebrandingu se nám tržby nijak nepropadly, právě naopak – začaly růst ještě větším tempem,” shrnul zakladatel a ředitel Kiwi.com Oliver Dlouhý.

Výsledkem tohoto růstu bylo překonání hranice obratu milion euro za den, které společnost zaznamenala 1. června. Miliontý zákazník následoval o týden později. V konečném součtu od května do července vyrostlo Kiwi.com meziměsíčně o dalších 38 %.

Zatímco v lednu tohoto roku dosáhly měsíční tržby 445 milionu korun, za červen společnost vykázala téměř dvojnásobek, a to 782 milionů korun. Růst tak od začátku roku dosáhl více než 75 %. Za druhý kvartál roku 2016 utržila společnost Kiwi.com 1,9 miliardy korun, což je bezmála stejná suma, jako za celý minulý rok dohromady.

„Abychom zachovali konstantní růst a zároveň kvalitu našich služeb i přes změnu názvu firmy, soustředili jsme se především na anglicky mluvící země v čele s USA, kde růst dosahoval ze všech trhů nejvyšších čísel. Od začátku roku činí trh USA celkem 18,5 % všech tržeb. Pokud k tomu připočítáme Velkou Británii a Austrálii, celkově z těchto zemí plyne 32,2 % tržeb,” komentoval výsledky finanční ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec.

Úměrně k rostoucím tržbám Kiwi.com rostl také počet zaměstnanců brněnského startupu. Neustálý vývoj firmy totiž vedl ke stále se zvyšujícím nárokům na personální strukturu. Od začátku roku tak do Kiwi.com přišlo 207 nových zaměstnanců. Celkem pro něj v současnosti pracuje více než 650 lidí.

I v nadcházejícím období bude nábor nových zaměstnanců pokračovat. „V současnosti nabíráme nové členy zejména do zákaznického centra sídlícího v brněnském Campusu. Do týmu hledáme především lidi, kteří umí výborně komunikovat a bez problémů se domluví s našimi zákazníky alespoň v jednom z cizích jazyků,” upřesnila personální ředitelka Kateřina Gábová.

Štítky dokumentu: Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: