Na přihlášení prací do soutěže PIAF zbývají již jen 2 týdny

15. 2. 2016 | Petr Michl



Reklamní agentury mají poslední dva týdny pro přihlášení svých prací do soutěže PIAF.  Uzávěrka soutěže je 29.2.

Mezinárodní porota složená z vynikajících kreativců a marketérů z osmi zemí posoudí práce ve čtrnácti kategoriích nejdříve on-line. Během první poloviny dubna budou k dispozici shotlisty a porota pak zasedne v Praze během festivalu ve dnech 25. – 27. dubna. Mnozí porotci, včetně prezidenta poroty pak vystoupí také na konferenci PIAF, která proběhne ve dnech 26. a 27. dubna. Celý festival vyvrcholí slavnostním Best of… večer 27. dubna.

 

Ben Tollett z Adam&EveDDB předsedou poroty

PIAF se daří lákat do poroty festivalu opakovaně skutečně velká jména. Nabídku stát se předsedou poroty PIAF 2016 přijal tentokrát kreativní ředitel britské agentury Adam&Eve DDB, Ben Tollett. Těžko hledat zářivější hvězdu světové agenturní scény. Adam&Eve DDB získala titul agentury roku časopisů Campaign, The Drum, Ad Age. Stejný titul dostala i v několika mezinárodních soutěžích. Vedle desítek cen z kreativních festivalů, agentura boduje i v soutěžích efektivity a zařadila se na třetí místo v desítce nejinovativnějších společností v reklamní branži. Nejoceňovanějšími kampaněmi poslední doby jsou práce pro značky John Lewis, Hertz Lloyds či Marmite. Ben Tollett stanul na vrcholu několika respektovaných globálních rankingů včetně Big Won a PIAFYS.

Pro přiblížení jeho práce přidáváme rovnou něco z jeho portfolia. Bylo by hříchem nepřipomenout, že se Ben Tollett podílel jako Creative Director nebo Executive Creative Director na jedněch z nejlepších vánočních reklam posledních let.

Jednou z nich je spot The Bear and the Hare (Medvěd a zajíc), který mimo „zahřátí u srdce" přidává i rozměr ohromení. Krátký film o dvou zvířecích kamarádech v předvánočním čase kombinuje tradiční kreslenou 2D animaci a ručně vytvářený model 3D světa s dotekem počítačové postprodukce. Jedná se o reklamu z roku 2013, po ní následoval z dílny Adam&Eve DDB ještě slavnější spot s tučnákem Montym a letošní Muž na Měsíci.




Ještě o rok dříve stál Tollett za vánoční reklamou John Lewis, jež nabízí příběh lásky dvou sněhuláků. Nejedná se o tak produkčně náročnou práci jako v případě Medvěda a zajíce, možná je ale o to emočně působivější.



Ben Tollett pracoval i na loňské  vánoční kampani Sorry, I spent it on myself jiného britského obchodního řetězce Harvey Nichols, která získala i Grand Prix na Cannes Lions. My ale ukazujeme letošní reklamu Love Freebies. Jejím podkladem byly záběry z bezpečnostních kamer dokumentujících krádeže v daném obchodním řetězci. Že se z něčeho takového dá vytvořit jen odstrašující spot, který varuje před podobným chování scénáristickým uchopením tématu „zločin a trest“? S kreativním přístupem může i ten samý motiv vést k výsledku, který je doslova k popukání.

 

Na závěr pak přidáváme ještě jeden print pro toho samého klienta. Jednoduchá myšlenka tu je vyjádřena kreativní metaforou. Pánům při spatření ženy oblečené od Harvey Nichols doslova prasknou hlavy.

 


Porotě PIAF 2016 bude zkrátka předsedat jeden z nejvýraznějších talentů současného světa reklamy. Doufejme, že se můžeme těšit také na jeho přednášku v rámci konferenční části.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: