Na Pinterest se dá jednoduš sdílet reklama i stránka časopisu

10. 10. 2012 | BD
Několik cest, jak usnadnit sdílení obsahu na Pinterestu. Trocha kreativity navíc se cení.

Společnosti se snaží vymyslet způsob, jak zajistit lepší propojení s různými sociálními sítěmi. Přidávání tlačítek na stránky a umožnění snadné navigace na vlastní účty je první krok. Když už sem firmy uživatele dostanou, snaží se oslovit nejen je, ale i jejich přátele. Sdílení, retweetování a repinování je totiž pro společnosti zdrojem širšího publika.

Některé společnost jdou dál a chtějí přimět uživatele zapojit i kreativitu. Není třeba sdílet přesně podle šablony, pokud se vám líbí jen kus textu a chcete ho použít jako tweet, jde to. Nyní existuje i snadný způsob, jak vytvořit do jisté míry originální příspěvek na Pinterest.

Společnost Maz, která se zaměřuje na iPad aplikace pro časopisy, vytvořila nástroj Clippings (výstřižky), který umožňuje na iPadu snadno vybrat jakoukoliv část obrázku či textu a přidat ji na svoji nástěnku na Pinterestu. Je to takový návrat do doby dětských koláží, ale bez nůžek a lepidla.

 

Nejvíce se o lepší propojení s Pinterestem samozřejmě snaží ty typy firem, které mají na této vizuální sociální síti nejlepší ohlasy a úspěchy. Mezi ně patří i časopis se zaměřením na interiérový design House Beautiful, který udělal speciální pinterestovou akci pro tištěné vydání. Fotky použité u jednoho z článků mohli uživatelé přidávat na své nástěnky za využití speciální aplikace pro chytré telefony. Samozřejmě by se daly obrázky klasicky vyfotit a nahrát na Pinterest, ale takto zůstala kvalita fotek zachována a pro časopis to znamenalo i jistotu zpětných odkazů.

   

 

Připíchnout na virtuální nástěnku se tedy dá kde co. Například módní gigant Gucci vytvořil “připichovatelnou” online reklamu. V rohu jejich reklamního sdělení je umístěné tlačítko, které umožní přímé umístění reklamy či bot z reklamy na nástěnce.

 

Cest, jak vytvořit originální nebo alespoň částečně odlišný příspěvek na Pinterest, je více. S obrázky se dá kreativně pracovat i v grafických editorech, ale společným jmenovatelem těchto firemních počinů je snaha o usnadnění sdílení. A čím snazší sdílení bude, tím větší je šance, že se do něj zapojí více lidí.

 

Zdroj: www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: