Na konferenci WebTop100 se sejdou profíci na digitální marketing

19. 10. 2017 | redakce
WebTop100 chystá pro marketéry spousty inspirace. Pavel Jašek z Googlu vysvětlí, jak maximalizovat dlouhodobou hodnotu zákazníků, Daniel Musil z AITOM Digital napoví, jak ze sebe nenechat dělat blbce, když vás čeká redesign webu. Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Co je to vlastně ten engagement postu? Nejen tyto kontroverzní metriky vám objasní Bohumil Pokštefl z Kontentino. A další informace o digitálním marketingu dneška vám předá více než 20 řečníků.

Středa 15. listopadu se ponese v duchu digitálního marketingu a komunikace. V prostorách Národního domu na Vinohradech se uskuteční 16. ročník konference WebTop100. Účastníci se tam dozvědí, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně ve firmách řeší.

Ať už jste startup nebo korporace, jistě oceníte zaměření na Facebook metriky, hodnotu zákazníka, GDPR, influencery, inovativní přístupy v projektech, UX nebo redesign webu. Kromě zajímavých přednášek vás čeká také networking s profesionály z různých oborů, vzájemné sdílení know-how a navazování nových obchodních kontaktů.

Celodenní konferencí návštěvníky provedou Vladimír Rejlek z Wunderman a Matěj Novák z CPEx. V programu sna účastníky čeká více než 20 řečníků, případové studie i inspirativní řešení ze soutěže WebTop100. A které osobnosti to vlastně budou?

Role zahraničního spíkra se chopí Mariia Bocheva z OWOX, kde pomáhají zákazníkům lépe porozumět datům. Ukáže vám, jak díky cross-device analytice najít vhodná klíčová slova, a přidá i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě. To vše hned na 4 případových studiích největších e-commerce podniků.

Michal Šmída byl časopisem Forbes zařazen do seznamu 30 pod 30. Se svým týmem buduje novou generaci finančních služeb u nás. Twisto poskytuje nakupujícím mikroúvěry do jedné vteřiny. V příspěvku se s vámi Michal podělí o to, jak startupy inovují finanční sektor.

Pavel Jašek z Google pomáhá inzerentům správně měřit a vyhodnocovat výkonnost digitálního marketingu. Podívá se s vámi na dlouhodobou hodnotu zákazníka. Dozvíte se mimo jiné, jak ji zapojit do vašeho digitálního marketingu.

Jan Bezděk ze SiteOne zmíní jediný web u nás, který je postavený na Reactu. Na příkladu Airbank.cz vám ukáže, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu. Jak chytře zapojit svůj brand do života influencera vám poradí Tomáš Kánský z TUBRR. Luboš Plotěný z Dobrého webu vám pak ukáže, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu.

GDPR a ePrivacy jsou nařízení EU, která přinesou v roce 2018 změnu úpravy ochrany osobních údajů. Jak bude vypadat on-line marketing poté? 10 klíčových změn prakticky a bez paragrafů vám představí Zdeněk Kučera z Kinstellar.

Kompletní program si můžete prohlédnout na internetových stránkách konference. Nezapomeňte si ve svých diářích rezervovat středu 15. listopadu a přijít do Národního domu na Vinohradech v Praze. Ten den bude patřit digitálnímu marketingu a komunikaci. A vy tam nesmíte chybět.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: