Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
4. 3. 2016 | redakce

Multichannel & Data & Trendy: Vize budoucnosti online reklamy od Davida Špinara i nové podoby multi-kanálového marketingu

Konference Multichannel & Data & Trendy, kterou spolupořádají asociace ADMEZ a agentura DARK SIDE, letos představí inovovaný koncept. Díky pro akci rekordnímu počtu řečníků se odpolední část programu rozdělí do dvou samostatných paralelně probíhajících bloků. První z nich bude zaměřen více na datovou analýzu, druhý na další marketingové trendy.



Velkou konferenci letos otevře velká značka: David Špinar (Google) zahájí program vizionářským pohledem na budoucnost online reklamy. Tomáš Votruba z TL5 Digital poradí, jak Jak heknout sociální sítě v multichannel komunikaci. Pomůže si přitom ukázkami českých kampaní na Facebooku, Snapchatu a Instagramu, které dokázaly prodat nebo přivést lidi k akci.


Mezi dalšími očekávanými hosty se objeví například Tomáš Růžička (VIVmail.cz) - specialista na online marketing a e-mailing s přednáškou „Budujte e-mailingem spokojené zákazníky, co rádi utrácejí”.

Zdeněk Pejcel (Salesforce.com) Vám představí „Nakupování jako osobní zážitek”.
Ředitelka společnosti Ipsos Eva Veisová vystoupí s příspěvkem o nositelné elektronice a jejím využití v kombinaci s dalšími kanály k posílení interakce se zákazníky. 

Zakladatel MORIS design Radomír Klofáč se zamyslí nad propojením online světa  s nákupním zážitkem v místě prodeje. V datové sekci odpoledního programu Vám pak mimo jiné Jan Havlíček s Dominikem Hrodkem (DARK SIDE) představí na příkladu projektu Česko v datech současnou datovou žurnalistiku, o datech a médiích pohovoří Roman Gallo (VLP) a pojem Big Data v teorii a praxi přiblíží Jiří Materna (CGI), který se zaměří zejména na (ne)využívání dat kolem nás. 

Kdy a kde?

Konference se koná 31. března 2016 v budově OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4. Prohlédněte si kompletní program a profily řečníků na webu konference.

Do 11. března 2016 je cena vstupenky jen 3900,- Kč bez DPH!
Při registraci od 12. března je pak cena vstupenky 4900,- Kč bez DPH. Další slevy (až 80 %) mohou využít členové ADMEZ!

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: