Mobilní marketing – pomoc pro byznys nebo jenom nafouknutá bublina?

30. 5. 2014 | redakce

Marketingový institut společně s WebTop100 spolupořádají pravidelné setkání, které se zaměří na to, jaké možnosti skutečně marketérům dává mobilní marketing – je to jenom módní vlna bez zásadního opodstatnění, která pomine, nebo může znamenat opravdový přínos a pomoc pro byznys? Má smysl do něj investovat? A pokud ano, tak v jakém případě?

Bude se hovořit o tom, jaké jsou klíčové faktory úspěchu při zavádění mobilních aplikací do marketingové komunikace, jaký na ně mají vliv technologické možnosti a omezení, konkrétní obor a také dosavadní způsob komunikace se zákazníkem.

Jak se mobilní zákazník chová, jak to zjistit a jak získané informace využít? Může to přinést firmě zvýšení zisku? Jaké jsou v této oblasti trendy a jak to vypadá tam, kde mobilní marketing už využívají?

Součástí setkání bude několik případových studií z firem, kde se už mobilnímu marketingu s úspěchem věnují a podělí se o svoje zkušenosti. Ke každé case study bude následovat diskuze, ve které se účastníci budou moci ptát a sdílet svoje poznatky s ostatními.

Kdo vystoupí?

Ota Novotný, docent VŠE, Retail analytics

Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web a garant projektu WebTop100

Jiří Randák, senior manager řízení internetového prodeje, Česká pojišťovna

Petr Matoušek, marketingový ředitel, Mall.cz

Martin Michálek, specialista na webový front-end

a další.

Kdy: středa 4. 6. 2014 od 18:00
Kde: Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, Praha 3 – Žižkov, RB 213
Vstupné: členové Klubu MKTI – zdarma, studenti – 99 Kč, nečlenové 299 Kč
Registrujte se ZDE

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: