Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 5. 2017 | Jakub Hort

Milostný příběh dvou mladých lidí odhalil zákulisí sociálních sítí

Co je pro vás klasický romantický příběh? Agentura Y&R Mexico vytvořila pro mobilního operátora Movistar krátký film s názvem Love Story, který popisuje začínající mladou lásku dvou teenagerů.

Video začíná přijetím pozvánky o přátelství na sociální síti. Po prvotním ostychu si začnou dva mladí lidé také psát a seznamovat se. „A kdy se potkáme?“ zeptá jednou dívka při jedné odpolední chatovací seanci. „Tak v pátek v parku?“ bez zaváhání odpoví chlapec a oba se začnou na setkání těšit. Jak jejich první rande dopadne?

Asi jste čekali, že v něčem bude háček. Falešná ale nebyla pouze jedna postava, nýbrž obě! O to víc překrásný je vzájemný pohled dvou starých úchylů, kteří měli zálusk na mladé maso.

Jednoduché nápady jsou většinou ty nejlepší. „Od agentury jsme dostali základní popis příběhu a hned, jak jsem si ho přečetl, jsem věděl, že tohle je to, co hledáme,“ řekl ředitel Wabi productions Andrew Lang, který měl na starosti natáčení celého videa, portálu Adweek. „Chlapec a dívka se potkají online, flirtují, chatují, domluví se na schůzce a když se konečně sejdou, tak jsou to ve skutečnosti dva muži,“ popsal prostou myšlenku celého příběhu.

Zajímavé je, že Movistar o celkovém vyznění spotu nevěděl, dokud nebyl finálně hotový. Ale i kreativní svoboda měla své limity. „Měli jsme jasně daný rozpočet a hodilo by se nám i více času na natáčení. Celé video jsme natočili během jednoho dne, a to ještě byla uprostřed dne bouřka,“ prozradil Lang a dodal, že na každý záběr stačily 2 nebo 3 pokusy.

V první polovině filmu je cítit adrenalin, který v podobných situacích mladým lidem proudí v krvi. Poté musel přijít co největší šok, když se z obou postav vyklubali dva muži. „Museli jsme být velmi pečliví. Potřebovali jsme teengagery, kteří jsou dostatečně mladí na to, aby příběh byl roztomilý, ale zároveň dostatečně staří na to, aby si posílali zprávy se sexuálním podtextem,“ popsal ředitel produkční agentury asi nejkritičtější část celého videa.


Hlavní zprávou, kterou celý příběh nese, je fakt, že 150 milionů profilů na sociálních sítích je falešných. I když není zřejmé, odkud toto číslo zástupci agentur vzali, ponaučení je jasné. Když potkáte někoho online, těžko odhadnete, jestli na klávesnici opravdu ťuká člověk, který je na profilové fotce. A mladí lidé jsou uprostřed prázdného parku mnohem více zranitelní a nechají se do něj velmi jednoduše nalákat.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: