Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
20. 3. 2017 | Petr Michl

Mezinárodní konference PIAF bude letos pod vlivem



Vliv, jak se tvoří, kdo dokáže být vlivný a jaké prostředky používá. To bude hlavní téma mezinárodní konference PIAF, která se uskuteční koncem května v Praze. Dvoudenní konference se také zaměří na sportovní marketing a sponzoring. Diskutovat se bude o hrdinovi seriálu Vyšehrad i o fenoménu tzv. influencerů na sociálních sítích.

PIAF se koná už poosmé a přivede do Prahy třicítku přednášejících z Německa, Velké Británie, Chile, Itálie, Holandska a dalších zemí.

Slavný cestovatel a influencer Brian Cox z USA navázal spolupráci s CzechTourismem. V Praze ukáže, jak propagovat regiony i země jako turistické destinace na sociálních sítích.

Jai Kotecha z londýnského Ogilvy zase provede posluchače proměnami, kterými vliv na sociálních sítích prochází. K tuzemským hvězdám nepochybně patří bratři Jirka a Petr Králové - nejvýznamnější český YouTuber a strůjce jeho marketingového úspěchu. O marketingovém využití dalšího fenoménu současného internetu – fotbalisty Laviho ze seriálu Vyšehrad, pohovoří producent Daniel Strejc.

„Vliv na naše rozhodování mají bezesporu lidé kolem nás. Jak velký a jak s tímto vlivem profesionálně pracovat, je otázka, kterou intenzívně řeší marketéři po celém světě,“ říká k letošnímu tématu PIAF jeho ředitel Marek Hlavica.

Část festivalu věnovaná spojení sportu a marketingu umožní nahlédnout do strategií slavných klubů jako Manchester City, FC Liverpool a dalších na jedné straně. Na druhé straně se o zkušenosti podělí autoři celoevropsky úspěšné domácí kampaně propagující stolní tenis nebo sportovní sponzoři v čele s Plzeňským Prazdrojem.

Program konference doplňuje bezplatný večer pro veřejnost a zájemce o obor, kde se se svými chybami a omyly publiku svěří přední tuzemští profesionálové nebo kde bude možné shlédnout koncepty kampaní, kterým vystavila stopku Rada pro reklamu.

Konference končí přehlídkou vítězných prací mezinárodní kreativní soutěže.

Kdy: 23. až 24. května 2017

Kde: Veletržní palác

O programu více na www.piafawards.com

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: