Mezinárodní konference PIAF bude letos pod vlivem

20. 3. 2017 | Petr Michl
A myslíme tím vliv influencerů. Třicítka přednášejících z Německa, Velké Británie, Chile, Itálie, Holandska a dalších zemí se zaměří na influencer marketing obecně a především v oblasti turismu. Část programu věnovaná spojení sportu a marketingu umožní nahlédnout do strategií slavných klubů jako Manchester City, FC Liverpool, ale odhalí i pozadí úspěšných českých sportovních kampaní. A možná přijde i Lavi ze Slavoje Vyšehrad.



Vliv, jak se tvoří, kdo dokáže být vlivný a jaké prostředky používá. To bude hlavní téma mezinárodní konference PIAF, která se uskuteční koncem května v Praze. Dvoudenní konference se také zaměří na sportovní marketing a sponzoring. Diskutovat se bude o hrdinovi seriálu Vyšehrad i o fenoménu tzv. influencerů na sociálních sítích.

PIAF se koná už poosmé a přivede do Prahy třicítku přednášejících z Německa, Velké Británie, Chile, Itálie, Holandska a dalších zemí.

Slavný cestovatel a influencer Brian Cox z USA navázal spolupráci s CzechTourismem. V Praze ukáže, jak propagovat regiony i země jako turistické destinace na sociálních sítích.

Jai Kotecha z londýnského Ogilvy zase provede posluchače proměnami, kterými vliv na sociálních sítích prochází. K tuzemským hvězdám nepochybně patří bratři Jirka a Petr Králové - nejvýznamnější český YouTuber a strůjce jeho marketingového úspěchu. O marketingovém využití dalšího fenoménu současného internetu – fotbalisty Laviho ze seriálu Vyšehrad, pohovoří producent Daniel Strejc.

„Vliv na naše rozhodování mají bezesporu lidé kolem nás. Jak velký a jak s tímto vlivem profesionálně pracovat, je otázka, kterou intenzívně řeší marketéři po celém světě,“ říká k letošnímu tématu PIAF jeho ředitel Marek Hlavica.

Část festivalu věnovaná spojení sportu a marketingu umožní nahlédnout do strategií slavných klubů jako Manchester City, FC Liverpool a dalších na jedné straně. Na druhé straně se o zkušenosti podělí autoři celoevropsky úspěšné domácí kampaně propagující stolní tenis nebo sportovní sponzoři v čele s Plzeňským Prazdrojem.

Program konference doplňuje bezplatný večer pro veřejnost a zájemce o obor, kde se se svými chybami a omyly publiku svěří přední tuzemští profesionálové nebo kde bude možné shlédnout koncepty kampaní, kterým vystavila stopku Rada pro reklamu.

Konference končí přehlídkou vítězných prací mezinárodní kreativní soutěže.

Kdy: 23. až 24. května 2017

Kde: Veletržní palác

O programu více na www.piafawards.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články: