Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
26. 2. 2016 | Petr Michl

McDonald's trollí Burger King nebetyčným billboardem



Ambice tvůrců některých billboardů rostou téměř až do nebes. Platí to rozhodně pro kreativce z TBWAParis ve službách McDonald's. Ti se totiž rozhodli poukázat na obtížnou dostupnost konkurenčního Burger Kingu obzvláště sarkastickou formou outdoorové reklamy.

McDonald's má ve Francii přes 1 000 drive-thru poboček, Burger King jich nemá ani 20. Billboard postavený u silnice u malého městečka Brioude v departmentu Haute-Loire má standardní šířku, jeho výškové dimenze se ovšem vymykají všem obvyklým pravidlům. Směrem odspodu k vrchu jsou na něm umístěny pokyny navigace k tomu, abyste dojeli k nejbližší drive-thru pobočce Burger Kingu, která je ovšem vzdálená 258 kilometrů.

Pokud si rady na více než 10 metrů vysokém billboardu z projíždějícího vozu nestihne přečíst, je tu ještě jedno značení - zcela běžný billboard od McDonal's hlásí, že jeho drive-thru je pouhých 5 kilometrů  daleko.

Fotografii si můžete prohlédnout v plné velikosti po kliknutí na ni.

 

Tip redakce:

Dobře, chápeme, že někomu se kopání do kotníků konkurence může zdát poněkud nedůstojné. Bereme i argument, že jde primárně o PR stunt, nikoliv outdoor reklamu, při níž by vlastně většina projíždějících mohla branding Burger Kingu navrchu billboardu poznat. Existuje ovšem outdoorová reklama McDonald's, která jeho pozorovatelům skutečně pomůže.

V aktuální sezóně v kanadském horském středisku Whistler jsou vystaveny digitální billboardy s espressem od McDonald's. Výška šlehačky na jeho vrchu přitom symbolizuje, na jakou sněhovou nadílku se mohou tamní sportovní nadšenci těšit.


Zdroje: Adweek, Fortune

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: