Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
30. 8. 2016 | redakce

McDonald’s a pražské restaurace spouští odvážnou kampaň pro cizince

Fastfoodový řetězec McDonald’s se v Česku pustil do originální formy propagace. Spojil se s vybranými pražskými hospodami a v termínu 30. srpna – 12. září společně povedou odvážnou kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní nosiče v hlavním městě na několika zastávkách MHD budou inzerovat klasiky české kuchyně, zároveň budou obsahovat vzkazku o tom, že pokud české kuchyně už stačilo, je tu McDonald´s.

„Jedná se o spojení dvou různých světů. Počítáme s tím, že cizinci jezdící do České republiky touží ochutnávat českou kuchyni. Zároveň ale víme, že nezanedbatelná část našich zákazníků jsou právě turisté. Proto je ve spolupráci s českými restauracemi chceme takto vtipně upozornit jednak na perly české gastronomie, ale také na jistotu, kterou pro ně restaurace McDonald´s přestavují,“ komentuje kampaň Zuzana Svobodová, ředitelka PR komunikace Česká a Slovenská republika.

Kampaň realizovala reklamní agentura DDB a poběží na vybraných citylightech v hlavním městě po dobu dvanácti dnů. Mechanika kampaně dle kreativního ředitele Radouane Hadj Moussy spočívá v tom, že McDonald´s nabízí svůj reklamní prostor konkurenci a zve do českých restaurací, kde na oplátku při placení turisté dostanou vzkaz „Pokud už máte dost české kuchyně, víte kde nás najdete“ a do ruky dostanou mapku nejbližších McDonald´s restaurací. „Hlavní myšlenka této kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za DDB kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: