Martinus.cz přesvědčuje zákazníky, aby letos na Vánoce věnovali svým bližním také čas na čtení

25. 11. 2015 | Petr Michl
Myslíte si, že letos Vánoce odbudete knížkou? A co takhle věnovat k ní i týden umývání nádobí nebo vaření večeří, aby vaše lepší polovička měla na čtení čas? Martinus.cz dokáže své zákazníky k takovému závazku přesvědčit.

 

Loni si Martinus.cz připravil na konci roku zasílání PF sms od knižních záporáků. Letos se zaměřuje na také na to, aby ti, co na Vánoce dostanou knihu, měli také čas k jejímu přečtení.

Každému, kdo si od Martinusu v Česku i na Slovensku objedná knihy, jsou zaslány také poukazy ve formě pohlednic, na které může dopsat, co za obdarovaného knihomola či knihomolku udělá, aby měli konečně čas na čtení. Může to být de facto cokoliv. Můžete týden vařit večeře, hlídat mladší sestru, zavezete auto do servisu či třeba vykoupete psa.

V české pobočce knihkupectví se rozhodli dokonce splnění slibu pohlídat vyřčením závazku po telefonu. Některé zákaznice či zákazníci sdělili Martinusu knihu, kterou by si přáli a telefon na jejich protějšky. Když jim z Martinusu volali, partneři se i přes lákadlo knihy zdarma pro své milované polovičky cukali zavázat například i k týdnu umývání nádobí a jeden muž při zaslechnutí slova „žehlení" beze slova zavěsil. Nakonec to však dopadlo převážně dobře. Minimálně tedy ve videu, které telefonáty zachycuje.

Martinus šíří svou misi na svých kanálech v sociálních médiích a kampaň má díky reklamám v metru a na billboardech přesah také do offline světa.

Kam dál?

Dostat sms s přáním všeho nejlepšího do nového roku od Drákuly, Voldemorta nebo zlého vlka, co sežral babičku i Karkulku — to se vám mohlo poštěstit díky loňské kampani Martinusu. Podívejte se na více podrobností v článku Nejlepší PF? Zázračný telefon potěšil Sněhovou královnu i Drákulu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: