Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
20. 3. 2017 | redakce

Martinus.cz letos nechává rozhodnout fanoušky velká knižní dilemata

Internetové knihkupectví Martinus.cz v březnu – měsíci knihy pravidelně pořádá velkou knihomolskou hru. Letos se v něm po dvou velmi úspěšných ročnících hry Knižní šifra rozhodli pro změnu a spustili hru s názvem Knižní dilema.

V čem spočívá Knižní dilema? Nenapadlo vás při vaší práci třeba, jestli tím opravdovým superhrdinou není svědomitý reportér Clark Kent, který dokáže spoustu věcí i bez elastického trikotu? Nebo třeba jestli si Hermiona neměla vzít Harryho Pottera?

Knižní příběhy jsou plné podobných dilemat. Ve hře Knižní dilema je mohou hráči a hráčky denně rozhodovat a vyhrát tak až 200 knih! Jde přitom i o přesvědčování ostatních, aby hlasovali stejně – hlasovat pro tu variantu, která nakonec zvítězí, totiž znamená větší výhru. Právě pro strategizování a přemlouvání slouží událost Knižní dilema na Facebooku.




 

Na začátku to vypadalo na malou knihomolskou revoluci. V Martinusu vyzváněl telefon a cinkaly e-maily, všechny se stejným dotazem: Bude letos zase Šifra? Knižní dilema proto mělo obtížnou startovací pozicia někteří se s ním nechtěli smířit. „Tahle hra je místo šifry? Znamená to, že šifra letos nebude? To mi nemůžete udělat!“, psala například jedna knihomolka na Facebooku. Počáteční zklamání bylo nicméně brzy překonáno a hru nyní navštěvují denně desetitisíce lidí a ani v polovině měsíce zájem neklesá.


Tip redakce: 



Připomeňte si loňskou kampaň v článku Martinus.cz přichází opět po roce s Knižní šifrou.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: