Marketingový institut a Institut interní komunikace zakládají Junior rady

21. 2. 2014 | redakce

Marketingový institut (MKTI) a Institut interní komunikace (IIK), které už několik let působí v oblasti vzdělávání profesionálů, chtějí rozšířit svoje aktivity a dát příležitost také těm nejmladším odborníkům. Proto zřizují Junior rady.

Hlavním cílem MKTI a IIK je další vzdělávání odborníků v daných oblastech, jejich setkávání a vzájemná výměna zkušeností. K tomu slouží především pravidelná setkání, minikonference a konference, workshopy a příklad také soutěž Grand Prix IIK. Do všech těchto aktivit teď představitelé institutů chtějí vtáhnout také mladé lidi, kteří se v oboru teprve etablují.

Podpora pro studenty, absolventy i pro instituty

„Chceme zapojit i studenty a absolventy, kteří se o problematiku marketingu a interní komunikace zajímají," říká k tomu Tomáš Poucha, spoluzakladatel MKTI a IIK. „Proto hledáme talentované lidi, kteří se chtějí zapojit, a dáme jim příležitost pracovat v oboru. Obě Junior rady budou rozvíjet činnosti institutů a také generovat nápady na jejich další směřování. Členové rad se budou zároveň moci profesně rozvíjet a získají praxi, která je tak důležitá při hledání zaměstnání," doplňuje.

Získají praxi i možnost dalšího vzdělání

Mladí zájemci o marketing a interní komunikaci, kteří se přihlásí, budou aktivně spolupracovat na projektech MKTI a IIK, pravidelně se setkávat, navrhovat plány činnosti a realizovat i vlastní nápady. Odměnou jim bude především možnost získat praxi a zajímavé kontakty, protože oba instituty spolupracují s mnoha špičkovými odborníky, od kterých je opravdu se co naučit. Zároveň budou moci získat i finanční a také nefinanční benefity, které je profesně posunou dál – například možnost bezplatného přístupu do knihoven institutů či na odborné akce.

Zájemci o členství v Junior radách se mohou hlásit do 25. února 2014 na mailech info@institutik.cz a info@mkti.cz. A jak se už ukazuje, zájem mezi mladými o tuto zajímavou možnost profesního rozvoje je značný.

Více informací na www.mkti.cz a www.institutik.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: