Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
7. 12. 2016 | Petr Michl

Marketing Festival opustí Ostravu. Příští ročník bude v listopadu

Letošní Marketing Festival odehrávající se v ostravském Gongu byl dosud produkčně nejnáročnější českou marketingovou konferencí. Nad podobou dalšího ročníku se ovšem vznášela řada otázek. Několik z nich zodpověděl včera zakladatel Marketing Festivalu, Jindřich Fáborský, na svém blogu.

Prvně to hlavní: Marketing Festival 2017 bude! Proběhne mezi 9. a 11. listopadem 2017, ale tentokrát ne v Ostravě. Jindřich Fáborský uvedl:

„Chceme, aby (5. ročník – pozn. red.) byl o něco menší, a určitě už by nikdy neměl růst na více než 1 500 lidí. Cílem nikdy nebylo maximalizovat jakákoli čísla, ale udělat nejlepší konferenci.“

Jako další lokace se tak nabízí Praha, nebo návrat do Brna, kde se odehrály v Janáčkově divadle první tři ročníky. Veřejná tato informace ovšem zatím není.


Video zachycující atmosféru letošního Marketing Festivalu

 

Nové vzdělávací projekty a nadační fond

Tým kolem Jindřicha Fáborského druhým rokem pořádá Digisemestr, semestrální vzdělání jako úvod do digitálního marketingu zaměřené primárně na vysokoškoláky. V plánu je další rozvoj vzdělávacích aktivit a nemají být omezeny pouze na Česko.

Další aktivity zakladatale Marketingu festivalu mají neziskový charakter. Chce podpořit Domov bez Zámku v Náměšti nad Oslavou. DBZ poskytuje sociální služby lidem s mentálním postižením a snaží se, aby mohli žít přirozeně. Dávají jim svobodu a možnost volby, ale i zodpovědnost a práci.

Za účelem pomoci DBZ plánuje Fáborský dokonce založit nadaci. „Potřebují sehnat peníze na to, aby klienti DBZ mohli jezdit na výlety po okolí, aby mohli chovat vlastní domácí mazlíčky nebo osázet vlastní zahrádku - samé pro nás běžné věci. Protože cítím obrovskou motivaci Domovu pomoci, rozhodl jsem se, že založím a povedu Nadační fond a budu se snažit nějaké peníze získávat. Upřímně je pro mě největší experiment, zdali dokážeme náš podnikatelský drive a energii zužitkovat i na úplně jiném poli," uvádí.

DBZ můžete podpořit již nyní podporou v grantové výzvě ČSOB  nebo zakoupením merche Marketing Festivalu. Veškerý výtěžek poputuje do nadačního fondu.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: