Marketing Festival odkrývá další řečníky i zajímavá čísla

8. 9. 2014 | Petr Michl

Zástupci z 18 zemí světa, 50 odbornou veřejností zaslaných případových studií, z nichž vznikne pásmo, jímž Marketing Festival vyvrcholí, a poslední stovka lístků v prodeji. To jsou aktuální statistiky, specifikující třídenní brněnskou konferenci světového formátu. „Spolu s nimi pak odhalujeme nové řečníky,"  říká organizátor Jindřich Fáborský: „Jednoho z nejzajímavějších českých linkbuilderů Filipa Podstavce, expertku na atribuční modely Sandru Camacho a amerického odborníka na affiliate a e-mailing Briana Deana."



Případové studie

Zájem odborné veřejnosti o vystoupení na Marketing Festivalu překonal očekávání organizátorů. „Přišlo nám 50 případovek a máme z toho radost. I když se část z nich spíše řadí do balíčku selfpromo, většina jich je velmi zajímavých,"  popisuje Fáborský a dodává: „Budeme se z nich snažit získat maximum a pomůže nám k tomu jednoduchý model, díky kterému budou řečníci moci předat i v krátkém čase maximum užitečných informací.:

  • vysvětlení problému, který bylo třeba řešit,

  • přístup k řešení včetně jasných čísel a vysvětlení správnosti řešení,

  • poučení pro další práci."

Účastníci ze 18 zemí

„Festival propagujeme ve 24 zemích světa, ještě nám tedy chybí 6 států, abychom si mohli říct, že jsme byli úspěšní,"  popisuje s nadsázkou Fáborský. Zavítáte-li na přelomu října a listopadu do Janáčkova divadla v Brně, budete se moci seznámit s Čechy, Slováky, Poláky, Němci, Rakušany, Bulhary, Švýcary, Američany, Řeky, Litevci, Maďary, Lotyši, Chorvaty, Rumuny, Turky, Rusy, Kanaďany a Švédy.

Program a vstupenky

Jedenáctku dosud představených odborníků, doplnila další tři jména (finální počet by se pak měl blížit dvacítce). Český linkbuilder Filip Podstavec, který drží krok se světovou linkbuilderovou špičkou, ovládá skvěle dlouhou řadu online nástrojů a když mu některá funkce chybí, vyvine si vlastní.
Sandra Camacho, která se ve francouzské pobočce Googlu specializuje na atribuční modely ve webové analytice. Svůj přístup ukáže na Marketing Festivalu na datech některého z účastníků.
Brian Dean - blázen do detailních implementačních zákoutí a znalec affiliate, linkbuildingu a e-mailingu bude mluvit o budování e-mailových databází a strategii.


První Marketing Festivalu se vyvedl.Svědčí o tom i potlesk ve stoje od více než tisíce diváků v sále na konci konference. Cílem pro tento ročník je být ještě lepší.

Výběr těchto osobností a témat potvrzuje celkovou vizi Festivalu. „Chceme jít hluboko. Nebudeme éntrée do světa on-line marketingu a bude naprosto v pořádku, když účastníci konference nepochopí na první poslech všechno,"  vysvětluje Fáborský. I z toho důvodu dostanou všichni účastníci ke své vstupence zdarma videa všech vystoupení. Zakoupit si je za 1000,- pak budou moci i ti, kteří se na konferenci nedostanou. Šéfka zábavy Marketing Festivalu Michaela Sagitariová k tomu dodává: „Zbývá nám posledních stovka míst s tím, že ubývají přibližně po pěti každý den. Věříme, že na začátku října bude vyprodáno. A určitě tomu pomůže i fakt, že na jedné afterparty vystoupí i loňský miláček publika marketingový expert a muzikant Mike King, který s sebou přiveze z Londýna DJ Flipa."

Základní informace o Marketing Festivalu

Datum konání: 31. 10. – 2. 11. 2014.
Místo: Janáčkovo divadlo v Brně.Počet lístků: více než tisíc.
Počet lístků: Více než tisíc
Web: www.marketingfestival.cz


Hlavní program proběhne 1. a 2. 11. – dva dny přednášek a cca 18 spíkrů

31. 10. se uskuteční přibližně dvacet workshopů. Budou zpoplatněné a budou se týkat konkrétní problematiky daného tématu. Jejich průvodci budou jak přednášející z Festivalu, tak řada dalších expertů.

Party budou tři.: Hlavní – sobotní proběhne na Flédě. Vystoupí na ní mimo jiné Kate Boy, Tatabojs, Doctor Victor (line up se bude dále rozšiřovat) a řada DJ's: DJ OptimiseOrDie - Craig Sullivan - řečník, DJ Gyd aka Linki - Zdeněk Dvořák - linkbuilder, DJ Squib, Mike King s DJ Flipem z Londýna.

Registrujte se ZDE

Řečníci:

AVINASH KAUSHIK

Toto jméno ani nepotřebuje žádný komentář. Tajným přáním organizátorů bylo přivést Avinashe do ČR a to se splnilo. Světová star na webovou analytiku se v listopadu představí v Brně.

DR. PETER MEYERS

Uctívaný vědec a jedinečný mozek MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete" je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Bez jakýchkoliv pochybností patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.

JULIE JOYCE

Julii Joyce netřeba dlouze představovat. Články této proslulé linkbuilderky najdete například na serveru serveru Search Engine Journal. Věříme, že si na její přednášce přijdou na své zejména čeští SEO přeborníci.

MARTIN ROETTGERDING

Jeden z 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě podle PPC Hero. Martin je autorem
uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords. O
odbornosti a hloubce přednášky jsme spolu dokonce uzavřeli neformální sázku.

RUSSEL SAVAGE

Russel Savage je hvězdou PPC reklamy. Pokud vám jméno nic neříká, určitě budete znát jeho galerii FreeAdwordsScripts.com.

JAN ŘEZÁČ

Honza není čistokrevný marketér, velká hra digitálního marketingu se však odehrává na webech. A to je jen jeden z důvodů, proč má jeho přednáška o webdesignu obrovský smysl.

SIMO AHAVA

Bezpochyby vycházející hvězda webové analytiky. Simo je SEO manažer v agentuře Netbooster Finland, specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.

CRAIG SULLIVAN

Jeden z nejzajímavějších spíkrů na optimalizaci konverzního poměru, který se dá vůbec sehnat. Pochází z Londýna a jeho přednášky jsou kromě přínosu také velmi zábavné. A mimochodem, Craiga uvidíte jako DJe na závěrečné party na Flédě.



FILIP PODSTAVEC

Čech, který v linkbuildingu drží krok se světovou špičkou. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním. Filip neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. K tématu, o kterém bude mluvit, žádný link na netu jen tak nenajdete.

SANDRA CAMACHO

Sandra má kolumbijské jméno, americké občanství a bydliště v Paříži. Ve francouzské pobočce Google se specializuje na atribuční modely ve webové analytice. Svůj pohled na věc (bez cenzury) ukáže i na festivalu – na datech někoho z vás.

BRIAN DEAN

Američan žijící v Berlíně. Profík na affiliate, linkbuidling a e-mailing. Blázen (v dobrém slova smyslu) do detailních implementačních zákoutí. Navštivte také Brianův blog s návody – Backlinko, který vás krok za krokem provede možnostmi online marketingu.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: