Mall.cz spustil doposud nejrozmanitější vánoční kampaň. Její součástí je i píseň Ewy Farne

3. 11. 2017 | Petr Michl
Vánoční hit od Ewy Farne je ve skutečnosti součástí kampaně Mall.cz. Promítá se i v dalších součástích kampaně, včetně reklam s tenistou Radkem Štěpánkem, snowboardistkou Evou Samkovou, oštěpařkou Barborou Špotákovou a vodním slalomářem Ondřeje Tunkou.



Mall.cz spustil 1. listopadu svou letošní vánoční kampaň. Spojil v ní síly s Ewou Farnou, jednou z nejpopulárnějších českých zpěvaček, která natočila svou první vánoční píseň. Tu lidé uslyší v rádiích a televizi a stala se i součástí všech televizních spotů pro Mall.cz. Vánoční kampaň je svým rozsahem i širokým cílením dosud největší a nejkomplexnější kampaní Mall.cz.

Ewa Farna nazpívala svou první vánoční píseň, která se už před zahájením kampaně objevila v českých rádiích a slavila mezi posluchači úspěch. Spojení s Mall.cz však Farna jako překvapení odhalila až 1. listopadu na TV Óčko. Píseň zazní jako hudební podkres v reklamách Mall.cz a na TV Óčko se objeví také hudební klip k písni. Píseň i klip budou využity v komunikaci na YouTube, sociálních sítích, v TV i rádiích i s podporou sociálních sítí Ewy Farne.

Ve spotech pak diváci uvidí další hvězdy: tenistu Radka Štěpánka, snowboardistku a lyžařku Evu Samkovou, oštěpařku Barboru Špotákovou a vodního slalomáře Ondřeje Tunku.

Jejich sportovní profese není přitom ve spotech nijak využita. Objeví se na obrazovce na pár vteřin v prostředí civilní vánoční pohody a usmějí se. To je vše. První tři celebrity budou jistě obecně rozpoznatelné, u Ondřeje Tunky to ovšem není tak jisté.

Dle Mall.cz je tato civilnost zvolena, protože se všichni ze zmíněných hvězd stejně jako ostatní lidé snaží na Vánoce plnit přání svýc ch a slavit v klidu  a pohodě.

„Letošní kampaň je i pro nás hodně osobní, protože do její cílové skupiny patříme vlastně všichni. Každá rodina v ČR je ale jiná, má jiné priority, a my tomu musíme přizpůsobit i naši nabídku. Známé osobnosti, které se v kampani objevují, reprezentují právě tuto rozdílnost. Jedno ale mají společné – chtějí pro svou rodinu ty nejkrásnější vánoční svátky,“ doplňuje Sean Gaddis, Head of Marketing Mall Group.

Kreativní koncept kampaně včetně realizace zajistil interní marketingový tým Mall.cz spolu s agenturou Publishers. Využity budou veškeré OOH formáty vč. billboardů, citilightů, metrorámečků a dalších MHD formátů. V rámci OOH bude například i polepen tunel na přestupní stanici pražského metra Florenc v Praze. S kampaní se zákazníkům Mall.cz připomene i v rádiích a v televizních spotech v prime timu všech hlavních TV stanic.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: