Mall.cz realizoval guerillovou kampaň se zpěvákem Benem Cristovao

1. 11. 2017 | Petr Michl
Ben Cristovao jako zpívající bezdomovec překvapující kolemjdoucí na Náměstí republiky. To je podstata PR stuntu propagující jeho spolupráci s Mall.cz. Jen na něm se prodává limitovaná edice jeho CD Poslední s VR brýlemi a záznamem jeho koncertu, který zachycuje 360° videa vybraných skladeb.

Mall.cz pokračuje v sérii querillových kampaní ve spolupráci se známými osobnostmi. V rámci propagace EP Poslední, za nímž stojí zpěvák Ben Cristovao, využil pražské Náměstí republiky. Ben zde vystupoval v přestrojení spolu se svým kytaristou, aby vzbudil zvědavost kolemjdoucích. Celá netradiční akce byla podporou vyprodaného Benova koncertu, který se konal v září ve Žlutých lázních, a také jeho nového CD, dostupného ve speciální VR 360° edici pouze na Mall.cz.

Ben Cristovao byl převlečen za bezdomovce, který předstíral, že se vnucuje svým výkonem pouličnímu umělci, aby zakrátko odtajnil svou identitu.

Tato událost je výjimečná tím, že spojila áčkového hudebního interpreta pro mladou cílovou skupinu s velkým, ale stále jen e-shopem. A také tím, že de facto ukazuje, že koupit si fyzický nosič hudby už prostě není cool, a tak je potřeba dát něco navíc.

 „Nechceme prodávat něco, co si lidé nechtějí kupovat, a ještě o zákazníky usilovat tam, kde běžně nejsou. Proto je pro nás klíčové vymýšlet nové nosiče a spolupracovat se subjekty, jako je Mall.cz, díky kterému je prodejní potenciál nastavený velmi dobře,“ dodává Lukáš Rychtařík, manažer Bena Cristovao a zakladatel labelu Championship Music.

Záznam ze Žlutých lázní vychází 31. října na speciálních VR brýlích, které zachycují 360° videa vybraných skladeb, exkluzivně na Mall.cz. Skladby dokreslují atmosféru celé show, jejíž přípravy probíhaly přes půl roku. Každé z brýlí obsahují QR kód pro vstup do webového rozhraní z mobilního telefonu, kde jsou zalistována jednotlivá videa.

Ben Cristovao už v minulosti střídal namakané chlapáctví s pleťovou maskou od Garnier, přičemž této spolupráci zasvětil píseň Pure Girl. V několika svých rozhovorech v médiích mluví o své hudbě jako o produktu a o její tvorbě s nutností zaměření se na cílovou skupinu. Je v mnohém spíše marketérem než hudebníkem s vnitřním kreativním drivem, který dělá hudbu primárně pro sebe.
Proto není úplným překvapením i další marketingové spojenectví dnes. Součástí kampaně je i propojení se značkou Asus, která nedávno uvedla novinku ZenFone 4, podpořenou kampaní na sociálních sítích a zapojením influencerů.

Limitovaná edice CD Bena Cristovaea s VR brýlemi je k zakoupení zde.

Kam dál?

Mall.cz zaznamenal velký úspěch už při jeho první spolupráci na guerilla marketingu s celebritou. Připomeňte si vánoční kampaň stejného online prodejce v článku Leoš Mareš dělal pro Mall.cz taxikáře, který plnil vánoční přání.

Za zmínku ale stojí i kampaň, kdy Mall.cz spolu se společností Philips nainstaloval na pražském Jungmannově náměstí obrovský kávovar Saeco Incanto v nadživotní velikosti

Přečtěte si o tom v článku Mall.cz umístil v centru Prahy obrovský kávovar Philips.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: