Linkedin zavádí snazší cestu k doporučení: Endorsements

25. 9. 2012 | Petr Michl
Na LinkedIn půjde získat a dát doporučení jedním klikem. Klasické doporučení získává odlehčený doplněk v podobě Endorsements.

Doporučení jsou z profesionálního hlediska na LinkedIn to nejdůležitější. Někdy ale není jednoduché pár souvislých řádků konstruktivní chvály získat. Kdo někdy takové doporučení psal, ví, že to není obvykle záležitost na pár minut. Vědom si toho je i LinkedIn, který se v poslední době snaží zrychlit a vzít si více z mainstreamových sociálních sítí. V souladu s tímto trendem jsou i Endorsements.

 

Ty umožňují vyjádřit uznání schopností někoho „ve vaší síti“ doslova jedním klikem – třeba v oblasti sociálních médií, podnikové strategie, e-commerce, public relations atd. K získání této formy ocenění je samozřejmě vhodné mít dostatečně vyplněnou sekci „Skills & Expertise”. V ní se také Endorsements zobrazí formou náhledových fotografií uživatelů u schopností a odbornosti, u kterých vám vyjádřili důvěru.

 

Oblasti, v kterých jste schopný a nemáte je uvedeny ve vašem profilu, vám mohou vaše kontakty i doporučit. Celkovým plánem je tak více segmentovat jednotlivé schopnosti uživatelů, udělat to způsobem jednoduše viditelným a zároveň zrychlit proces samotného vyjadřování důvěry. Endorsement je jakousi profesionální obdobou „lajku“ z Facebooku.

Endorsements jsou zatím dostupné v USA, Indii, Austrálii a na Novém Zélandu. Do dalších zemí se rozšíří v průběhu příštích týdnů.
 

Zdroj: blog.linkedin.com

Štítky dokumentu: E-Commerce Facebook LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: