Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
6. 9. 2012 | Petr Michl

LinkedIn přináší změny – chce být více každodenní sociální sítí

Pro mnohé uživatele je LinkedIn pouhým místem pro vyvěšení virtuálního životopisu. Už dlouho se s tím sociální síť pro profesionály snaží bojovat. Aktivnější uživatelé se tak již přihlašují ve skupinách, snaží se v nich fundovaně přispívat v diskuzích a někteří tu a tam přidají k dobru příspěvek s oborově relevantním článkem. Valná většina je ale mlčící a nějakým způsobem aktivní především před plánovanou změnou zaměstnání nebo v době samotného „lovu za prací“.

LinkedIn včera ve svém blogovém příspěvku oznámil vylepšení, která by měla k interakci více vybízet. Je jím především nová funkce upozornění (Notifications), která v reálném čase upozorňuje, pokud někdo lajkuje třeba článek, který jste sdíleli, přijme vaše pozvání či si prohlédl váš profil atd. Poskytnutý screenshot připomíná v mnohém inspiraci Facebookem.

 

Na vrchu menu je nyní „vlajka upozornění“ (notification flag), nalevo od ní je nová ikona obálky symbolizující Inbox. V okamžiku, kdy se stane nějaká zaznamenání hodná aktivita, signalizuje ji červená kružnice.

Změny na profilech LinkedIn už započaly, ale než se projeví u všech uživatelů, může to trvat několik týdnů. V nejbližší době by také měl nový systém upozornění přijít i pro mobilní aplikace pro Android i iOS. LinkedIn si od toho slibuje, že uživatelům nikdy neuteče komentář nebo zajímavá diskuze. Podtextem toho samozřejmě je, aby trávili na síti více času a mělo pro ně nově nabízené význam. To, jestli se vztah neaktivní části uživatelů změní, ukáže až budoucnost. Již nyní je ovšem jasné, že má LinkedIn nevýhodu v tom, že kapacita člověka pro sledování svého účtu a aktivit přátel na sociálních sítích je pro mnoho jedinců již naplněna Facebookem, Twitterem či jejich kombinací.

 

Zdroj: blog.linkedin.com
 

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: