Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 2. 2017 | Petr Michl

Lidl přestane od března nabízet igelitové tašky

Obchodní řetězec Lidl přestane nabízet od 1. března jednorázové plastové tašky. Lidé si budou moci koupit papírovou.

Změna se bude týkat všech 233 prodejen. „Chceme aktivně přispět ke snížení spotřeby igelitových tašek a tím i k ochraně životního prostředí,“ uvedl generální ředitel Pavel Stratil v tiskové zprávě. Toto opatření by mělo snížit jejich spotřebu o 27 milionů ročně.


Zdroj: plastic bag on Shutterstock

Lidl stejně jako ostatní obchodní řetězce přistoupil již před několika lety k poplatku za častěji využívanou malou igelitovou tašku, v jeho nabídce jsou i 2 druhy dražších pevnějších tašek. Už samotná změna politiky nevydávání malé igelitové tašky zdarma a automaticky vedla ve všech řetězcích k podstatnému snížení jejich spotřeby. „Od okamžiku, kdy jsme v roce 2013 zavedli symbolický poplatek 5 centů, naši zákazníci ušetřili až 80 % plastových tašek," uvedla například loni na podzim manažerka komunikace Tesco Stores na Slovensku Zuzana Lošáková pro Denník N.

Tento krok by měl přimět více zákazníků k nošení vlastních tašek. Těm, co ji mít nebudou, bude nabídnuta taška papírová. K dispozici budou také dva typy větších tašek z recyklovatelného materiálu. Stejnou politiku uplatňuje již Lidl v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Od června 2017 se mají připojit i britské prodejny.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: