La Degustation Online: Banky, pojišťovny a finance v online prostředí

17. 4. 2014 | PM

Seriál diskusních konferencí "La Degustation Online" pořádaný Asociací dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ pokračuje v dubnu večerem zaměřeným na banky, pojišťovny a finance v online prostředí.

V neformální atmosféře diskusního večera se tentokrát bude hovořit o tom, jak se svět finančních služeb  stal součástí online světa a kam se může ještě posunout.

Kdo by dnes chodil osobně do banky? Převody, kontrola zůstatků, vyřízení půjček, cestovní pojištění ale i obchodování na burze - to všechno už běžně provádíme prostřednictvím internetu. Od stolu z kanceláře, z pohovky obýváku nebo jednoduše kdekoli z mobilu či tabletu. Ale jak vlastně ovlivňuje moderní online svět finanční sektor a s čím se musejí potýkat banky, pojišťovny či obchodníci s cennými papíry při poskytování služeb po internetu? Jaká je spolehlivost, bezpečnost a důvěryhodnost provozovaných online prostředí? Pokud vás zajímá, zda lze s úspěchem takové zboží prodávat online, jaký přístup zvolit, aby jeho nabídka prostřednictvím internetu bodovala u zákazníků a jak ho šikovně propagovat v digitálním prostředí, pak si přijďte poslechnout příběhy, rady, zkušenosti a tipy přednášejících.

O tématu budou v krátkých přednáškách a v následné panelové diskusi hovořit: ředitel marketingové a inovační firmy INOGAMI Pavel Škařupa, spoluzakladatel Mather Advertures a nadšený evangelizátor analytických nástrojů a systémového přístupu k marketingu Jiří Malý a Jan Egem řídící KBM Group.

Březnová diskusní akce spojená opět s ochutnávkou vícechodového degustačního menu (tentokrát zaměřeného na tuniskou kuchyni) se uskuteční v úterý 22. dubna 2014 od 18:00 v klubu Solidní Jistota na Praze 1. Zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: