La Degustation Online: 5 kroků, jak na úspěšný redesign e-shopu

21. 1. 2015 | redakce

Seriál diskusních konferencí La Degustation Online pořádaný Asociací dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ se bude v roce 2015 věnovat tématu e-commerce -  tedy jak prodávat online.Téma prvního, tj. lednového diskusního podvečera je „5 kroků, jak na úspěšný redesign e-shopu".

Již tradičně v neformální atmosféře se bude tentokrát hovořit o tom, jak správně připravit nový nebo předělat starší e-shop, aby naplnil očekávání a stal se u kupujících oblíbeným místem, na kterém utratí své peníze. Založit si totiž „jakýkoliv“ e-shop už zdaleka nestačí. Kupující jsou ostřílení a stále náročnější na to, co se jim nabízí.

    • Na co dbát, když tvoříte nový e-shop nebo předěláváte svůj starý?

    • Na co se zaměřit a čemu se vyhnout?

    • Jaké vlastnosti a funkce nesmí v e-shop systému chybět, abyste vydělávali a zákazníci Vás měli v oblibě?

Na tyto a podobné otázky odpoví a o své zkušenosti se přijdou podělit odborníci, kteří e-shopy provozují, každodenně se o ně starají či je přímo tvoří. K tématu budou v krátkých přednáškách a následné panelové diskusi hovořit  obchodní a projektový ředitel PeckaDesign, Tomáš Bukovský, Markéta Bakulová z Vivantis a Jiří Langr z Onio.

Markéta Bakulováv rámci Vivantis na starosti vývoj všech e-shopů (parfemy.cz, hodinky.cz, sperky.cz, prozdravi.cz, modnidoplnky.cz, krasa.cz a vivantis.sk) - a to po stránce informačního systému i vývoje nástrojů a administrací. Nutno dodat, že se potýkala i s přechodem zmíněných e-shopů na nynější webovou mantru - tedy responzivní design.
Největším projektem Jiřího Langra byl redesign e-shopů skupiny OKAY Holding (Okay.cz/sk a Jena-nabytek.cz), nyní mimo jiné řídí redesign e-shopu Pneumatiky.cz

Akce bude jako tradičně spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu. Uskuteční se v úterý 27. 1. 2015 od 18:00 hod v klubu Solidní Jistota na Praze 1. Zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: