Kuchařské tutoriály od mývalů dobývají svět

18. 11. 2016 |
Naučte se vařit podle mývalů z Geico! Z odpadků, ale efektivně.

Pojišťovna Geico opět uchvacuje internet! Spolu s agenturou The Martin Agency vytvořili TV spot, ve kterém jsou tentokrát hlavními hrdiny mývalové. Mnohem více pozornosti ale získala další YouTube videa s vařícími mývaly.

Vše začalo novým TV spotem, kde se tři mývalové přehrabují v odpadcích. Jeden z nich najde neidentifikovatelný zbytek jídla v plechovce. Stěžuje si, jak je to odporné. A začne navádět druhého mývala, aby to taky vyzkoušel. Ten ale odmítá s tím, že když je to odporné, jíst to nechce. „Když něco chutná odporně, chceš někoho jinýho, aby to zkusil. To se tak prostě dělá!“ vysvětluje zkušený mýval. Jak jde přeskočit z konverzace u popelnic k propagaci pojištění? Na jejich rozhovor navazuje voiceover se zprávou o úplně jiné danosti:  kdo chce ušetřit 15 % a víc na pojištění vozu, přejde ke Geico. Tak se to prostě dělá!

Agentura pak k TV spotu vytvořila další obsah pro sociální sítě. Prozatím se na YouTube objevily série video receptů s názvem Raccookin' (do češtiny bychom to přeložili jako „Vaření s mývaly“ - pozn. red.). Nechme název v angličtině, protože bychom přišli o vtip. Raccookin' je složenina „raccoon“ a „cooking“, takže „mývalovaření“?. Série tak navazují na TV spot nejen obsahem, ale i názvem.

 Mýval vaří

 

Ve videích účinkují jen mývalí packy, které neohrabaně připravují pokrmy z odpadků. Šup tam kus dýně, vaječných skořápek, černého smradlavého prášku,  dát to na hodinu zapéct, ozdobit kouskem zmrzliny a dýňový koláč je hotov!

Skvělý monotónní hlas komentátora a lá mývalího kuchaře na atmosféře té „pravé“ kuchyňské show ještě přidává.

Na jednotlivé recepty se podívejte níže. Pro vlastní bezpečnost ale doporučujeme se jimi moc neřídit:

 

Video recept na Kuře Alfredo:

 

Nebo na Paprikový odpadkový chléb:

 

Na závěr dezert – dýňový koláč:

 

Na těchto videích je kromě originálního nápadu a skvělého zpracování skvělá skrytá parodie na kuchařské tutoriály, které jsou dnes tak v kurzu. Možná vám to přijde všechno až příliš vzdálené od prodeje pojištění. Geico nicméně používá bláznivé kampaně již několik let a vyplácí se jí to. Podívejte se například na její na mnoha kreativních soutěžích oceněný nepřeskočitelný pre-roll.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: