Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
18. 11. 2016 |

Kuchařské tutoriály od mývalů dobývají svět

Pojišťovna Geico opět uchvacuje internet! Spolu s agenturou The Martin Agency vytvořili TV spot, ve kterém jsou tentokrát hlavními hrdiny mývalové. Mnohem více pozornosti ale získala další YouTube videa s vařícími mývaly.

Vše začalo novým TV spotem, kde se tři mývalové přehrabují v odpadcích. Jeden z nich najde neidentifikovatelný zbytek jídla v plechovce. Stěžuje si, jak je to odporné. A začne navádět druhého mývala, aby to taky vyzkoušel. Ten ale odmítá s tím, že když je to odporné, jíst to nechce. „Když něco chutná odporně, chceš někoho jinýho, aby to zkusil. To se tak prostě dělá!“ vysvětluje zkušený mýval. Jak jde přeskočit z konverzace u popelnic k propagaci pojištění? Na jejich rozhovor navazuje voiceover se zprávou o úplně jiné danosti:  kdo chce ušetřit 15 % a víc na pojištění vozu, přejde ke Geico. Tak se to prostě dělá!

Agentura pak k TV spotu vytvořila další obsah pro sociální sítě. Prozatím se na YouTube objevily série video receptů s názvem Raccookin' (do češtiny bychom to přeložili jako „Vaření s mývaly“ - pozn. red.). Nechme název v angličtině, protože bychom přišli o vtip. Raccookin' je složenina „raccoon“ a „cooking“, takže „mývalovaření“?. Série tak navazují na TV spot nejen obsahem, ale i názvem.

 Mýval vaří

 

Ve videích účinkují jen mývalí packy, které neohrabaně připravují pokrmy z odpadků. Šup tam kus dýně, vaječných skořápek, černého smradlavého prášku,  dát to na hodinu zapéct, ozdobit kouskem zmrzliny a dýňový koláč je hotov!

Skvělý monotónní hlas komentátora a lá mývalího kuchaře na atmosféře té „pravé“ kuchyňské show ještě přidává.

Na jednotlivé recepty se podívejte níže. Pro vlastní bezpečnost ale doporučujeme se jimi moc neřídit:

 

Video recept na Kuře Alfredo:

 

Nebo na Paprikový odpadkový chléb:

 

Na závěr dezert – dýňový koláč:

 

Na těchto videích je kromě originálního nápadu a skvělého zpracování skvělá skrytá parodie na kuchařské tutoriály, které jsou dnes tak v kurzu. Možná vám to přijde všechno až příliš vzdálené od prodeje pojištění. Geico nicméně používá bláznivé kampaně již několik let a vyplácí se jí to. Podívejte se například na její na mnoha kreativních soutěžích oceněný nepřeskočitelný pre-roll.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: