Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
12. 2. 2016 | redakce

Kterou variantu byste zvolili?

Asi to znáte. Uvádíte produkt na trh a vaše úvahy se zaseknou u jeho vizuální podoby. Přesně takové dilema nastalo při úvahách mé e-knize Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti.

Naštěstí existují komunity, které dokáží poskytnout cennou zpětnou vazbu, z toho důvodu jsem se rozhodl obrátit na laskavé čtenáře Marketing Journalu.

 

Hlasujte prosím na webu e-knihy, která obálka se Vám více líbí.

Hlasováním se zařadíte do soutěže o několik kusů e-knihy a o účast na seminářích (např. Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat, Trénink vyjednávání s vyjednavačem), jejich úplný seznam je vypsán na webu soutěže.

 

O autorovi článku:

Vít Prokůpek je profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování. Pracuje na mezinárodní úrovni a školil profesionály z 32 zemí světa, školil ve více než 130 organizacích. Externě přednáší na šesti univerzitách.

sponzorovaný článek

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: