Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
3. 3. 2016 | Kateřina Tauchenová

Krabice od Happy Mealu nebo virtuální brýle? Ve Švédsku je to totéž

Švédský McDonald's přichystal na první dva březnové víkendy překvapení pro své dětské návštěvníky. Kromě obvyklé hračky je v Happy Mealu čeká ještě jedno překvapení. Budou si z něj moci jednoduše vyrobit brýle sloužící ke sledování virtuální reality. Bude jim k tomu stačit pouze krabice od Happy Mealu a chytrý telefon se speciální aplikací. Tři a půl tisíce kusů Happy Goggles, jak McDonald's tuto novinku nazval, bude k dostání ve 14 restauracích po celém Švédsku.

Načasování akce na první polovinu března není nikterak náhodné. Právě první dva víkendy v březnu totiž ohraničují týdenní jarní prázdniny, během kterých vyráží většina švédských rodin na lyže. Tomu McDonald's přizpůsobil i téma virtuálního světa, který budou moci děti díky Happy Goggles sledovat. Vytvořil totiž virtuální hru s názvem „Slope Stars“ (Hvězdy sjezdovky), ve které nejde o nic jiného, než o závody v lyžování (ačkoliv brýle budou samozřejmě fungovat ve spojení s jakoukoliv aplikací zobrazující virtuální realitu). Mobilní hru bude ale možné hrát i bez použití brýlí, i když zážitek z ní rozhodně nebude tak věrohodný jako s nimi.

A jak z Happy Mealu vyrobit Happy Goggles? Stačí prorazit krabici na vyznačených místech, složit podle připravených záhybů a na závěr do ní vložit chytrý telefon. McDonald's vytvořil jednoduchý videonávod, díky kterému to zvládne každé malé dítě.

„Věříme, že tato virtuální hra bude příležitostí, jak spojit rodiny v současném digitálním světě,“ uvedl pro AdFreak marketingový ředitel švédské pobočky společnosti McDonald´s Jeff Jackett. „Rodiče se díky ní mohou naučit více o znalostech svých dětí a nahlédnout do digitálního světa, který je pro jejich potomky přirozeným prostředím. Společné hraní hry navíc může přispět ke vzájemnému sbližování členů rodiny,“ dodal.

Kam dál?

McDonald´s však není první společností, která ve své kampani vsadila na popularitu virtuální reality. S podobným nápadem přišel nedávno i jiný fast foodový řetězec, Pizza Hut, jehož krabice na dovážku pizzy se mohly snadno přeměnit ve filmový projektor.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: