Konference Revoluce versus evoluce již příští týden

27. 8. 2014 | redakce
Revoluce versus evoluce není „jen další marketingová konference"

Marketingový institut se společností Hrivnak i letos organizují „tak trochu jinou konferenci". Tento formát si oblíbili příznivci originálních pohledů na marketing a znají jej pod termínem MARKETING FRINGE KONFERENCE. Akce, která se bude konat 3. září, se tentokrát zaměří na význam revoluce a evoluce v dějinách, společnosti i marketingu a opět bude na toto téma nahlížet prostřednictvím neotřelého propojování témat, která spolu zdánlivě nesouvisí.

Revoluce versus evoluce

První blok bude zkoumat především to, v čem spočívá rozpor mezi revolucí a evolucí, zda bychom jej našli třeba i v přírodě a jak je tomu s evolucí a revolucí v marketingu.

Tomáš Sedláček, ekonom, vysokoškolský pedagog a pravidelný komentátor ekonomického i společenského dění, se zaměří na to, jak revoluci a evoluci vnímá člověk s ekonomickým vzděláním a jak vidí dialektiku obou jevů v průběhu historického vývoje.
Jaroslav Flegr, profesor ekologie a evoluční biolog na Přírodovědecké fakultě UK, bude mluvit o tom, jak se vývojové tendence projevují v přírodě.
Tomáš Hrivnák, který je zakladatelem a majitelem společnosti Hrivnak, jedním z předních odborníků na oblast značek a také jedním z autorů konceptu Marketing Fringe, promluví o evoluci a revoluci z pohledu marketéra.

Produkty a služby

Druhý blok se bude zabývat revolucí a evolucí v marketingu. Jak je přinést do produktů a služeb a jak tady aplikovat principy vývoje? Konference přinese zajímavé a originální příběhy z různých oblastí podnikání.

Petr Ocásek, ředitel firmy click2stream a jeden ze zakladatelů české startupové scény, se zaměří na to, kdy je v byznysu lepší revoluce a kdy revoluce a proč je ve velkých firmách těžší inovovat.
Luděk Kremser, marketingový ředitel sklářské firmy Lasvit, vysvětlí, jak je možné tak rychle dosáhnout tak velkého úspěchu, jak se to povedlo jeho firmě, a na čem je úspěch postaven.
Eduard Kučera, zakladatel společnosti AVAST software a Podnikatel roku 2009, zavzpomíná na to, jak jeho společnost pokořila tuzemskou scénu a dobyla celý svět.
Lenka Novotná, zakladatelka a majitelka společnosti Plastia, bude hovořit o jiném pohledu a přístupu k byznysu v Plastii a o tom, co to znamená pro podnikání.

Lidé, společnost, principy

Třetí blok se bude zabývat úlohou člověka ve společenském vývoji: jak vznikají leadři, jak funguje výměna generací a nástupnictví, jaký význam má start-up a jaká je úloha osobnosti v revoluci a v evoluci.

Karel Janeček, zakladatel firmy RSJ a několika nadačních fondů a spolumajitel DOXu, bude mluvit o tom, jak to vypadá, když se člověk rozhodne bojovat proti korupci a změnit svět.
Šéfkuchař Jiří Roith, autor projektu Kulinářské umění a propagátor kvalitních surovin se zamyslí nad tím, proč a jak lidi naučit dělat něco správně i proti jejich vůli.
Jakub Berdych, přední ikona českého designu, bude hovořit o tom, jaké jsou základní principy módních vln a co je právě trendy.
Anna Matušková, jedna z největších odbornic na politický a volební marketing a odborná asistentka na FSV UK, promluví o tom, jak vznikají lídři a jak se etablují v očích veřejnosti.

Součástí konference bude i obvyklá diskuze, do které se už tradičně zapojuje většina přítomných a která vyvolá mnoho dalších zajímavých otázek a přinese nečekané souvislosti.


Kdy a kde: 3. září 2014 od 8:30 v prostorách divadla Alfred ve dvoře

Cena základního vstupného je 3777 Kč bez DPH

Více informací: www.konference.mkti.cz

Kontakt: Filip Mejzlík, mail fmejzlik@mkti.cz, tel. 730 102 115

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: