Konference New Media Inspiration letos již potřetí

15. 1. 2014 | PM

Kreativní využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci, inovativní projekty založené na využití nových médií, originální komunitní řešení, ale také bezpečnost, soukromí, cookies, vytěžování dat – všem těmto tématům se bude věnovat již třetí ročník konference New Media Inspiration.

Proběhne již 8. února, program bude probíhat ve dvou paralelních sálech a startuje v 9 hodin. Celým dnem vás provedou již osvědčení moderátoři Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.

A na jaké přednášky se můžete letos těšit? Vybíráme ty spojené nejvíce s marketingem a světem sociálních médií:

10 věcí, které byste neměli v sociálních sítích dělat

Nejodpornější věcí na světě je přistřihávat někomu křídla negativními radami typu „tohle nedělej, tohle nefunguje". Zároveň se říká, že dobrá rada je nad zlato. Platí tedy v sociálních sítích, že dobrá rada může být tou nejodpornější věcí na světě? To ukáže Jan Suda z H1.cz na 10 příkladech věcí, které byste na sociálních sítích neměli dělat. Dokážeme se z nich poučit?

B2B na Facebooku funguje a prodává!

Případová studie Petra Andrýska ze SocialSharks.cz vyvracující dogma o Facebook jako o kanálu, který neprodává a na kterém B2B nefunguje. Case study pro velkoobchod s návratností investice 2 290 % při využití Facebook Ads, Custom Audiences a Social retargetingu a segmentovaných dat z CRM databáze.


Design služeb se zrcadlí v obsahové strategii

Copywriting a obsahová strategie přestaly být buzzwordy. Přístupů k nim je celá řada, vždycky by ale měly vycházet zejména z obeznámenosti s cílovou skupinou. Ukážeme si, jak se k ní dostat. Jak ji pochopit. Jak znalosti z obyčejného psaní textů na weby a do mailů promítnout i dál do samotných projektů a byznysu. Pomůžou k tomu metody známé z designu služeb (persóny, průchod službou, prototypování, kontaktní body...). Čeká nás sada rad, tipů a triků nejen pro lepší copy od Romana Hřebeckého z Pábení.cz.

Není důležité zvítězit, ale skončit poslední

Chtěli jste mít vždy poslední slovo? Takových je mnoho a s využitím nedávné úpravy pravidel Facebooku se u 02 rozhodli dát lidem šanci za to něco i získat. O 89 tisíc komentářů později se to podařilo - i když jen 2 sekundy. Vedoucí oddělení sociálních médií v 02, Dušan Šimonovič, prozradí, proč má smysl organizovat takové "hlouposti", co je k tomu potřeba a zda se to vyplatí.

Bezpečnost v kontextu Internetu věcí

"Internet věcí" přináší mimo celé řady příležitostí i novou a relativně pestrou paletu potenciálních problémů. Fakt, že jeden uživatel bude mít u sebe kromě chytrého telefonu i tablet, chytré brýle a chytré hodinky, představuje výzvu pro návrh autentizace uživatele do různých typů aplikací v rámci komplexu osobních přenosných zařízení. Tato výzva nespočívá jen v návrhu samotné bezpečnosti, ale také v zachování přívětivé user-experience. Jak na to se dozvíte od Petra Dvořáka z Inmite.

Kdy: sobota 8. 2. 2014 od 9 hodin
Kde: Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze, nám. Jana Palacha 2, Praha 1
Prohlédněte si kompletní program
Registrujte se (Studenti do 26 let jen 277 Kč)

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: