Konec připínáčků. Pinterest mění „Pin It" na „Save It"

13. 6. 2016 | Petr Michl
Logické neznamená intuitivní. Pinterest proto mění „Pin It" na „Save It".

Pinterest je největší digitální nástěnka na internetu. Tlačítko „Pin It" pro připnutí fotografie či jiného obsahu na tu spojenou s vaším účtem se tak zdá jako vyloženě logická volba. Logické ovšem neznamená intuitivní.  Pinterest proto mění „Pin It" na „Save It".

Připomíná to situaci, kdy Twitter po mnoha letech vyměnil u tweetů hvězdičku a „Favorite" za univerzální symbol srdíčka a z jiných sociálních médií známý „Like". Pinterest na svém blogu prozrazuje, že „Save It" je zkrátka více pochopitelné na globální úrovni i v ne-anglicky mluvících zemích. „Save" se také mnohem lépe překládá.

Pinterest má tuto změnu obhájenou sérií testů, které především za hranicemi USA potvrdily, že nová volba je více používaná. Tlačitko „Pin It" se navíc objevuje často u fotografií i mimo hranice Pinterestu. Dosud poutalo stávající uživatele, ti ostatní si ale často neuvědomili, že symbolizuje možnost uložit si například zajímavou fotografii šatů do vlastní „kolekce". Tím pádem Pinterest lákal nové uživatele méně, než by mohl.

Změna na „Save It" tak především ukazuje, že snaha o univerzálně přitažlivé sociální médium někdy vyžaduje opuštění myšlenek, které dávají zakladatelům Pinterestu jistě doteď dokonalý smysl.

Zdroj: Pinterest Blog, Business Pinterest

Štítky dokumentu: Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?