Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
4. 3. 2016 | Kateřina Tauchenová

KLM zpříjemňuje cestujícím čekání na přestup v Amsterdamu. Seznamuje je s místními

Holandská aerolinka KLM se rozhodla zpříjemnit svým cestujícím dlouhé čekání na navazující lety na amsterdamském letišti. Pomocí mobilní aplikace si mohou na dobu, kterou by normálně museli strávit v neosobních prostorách letiště, domluvit setkání s někým z místních obyvatel a dopřát si tak alespoň krátký výlet do holandského hlavního města.

 „Sbližovací“ kampaň nese název „Layover With a Local“ (zastávka s místním) je určena cestujícím ze Spojených Států, Kanady a Itálie, kteří během své cesty přestupují v Amsterdamu, respektive musí strávit šest a více hodin na letišti Schiphol. Ti se mohou do kampaně zaregistrovat na webových stránkách nebo od 1. března pomocí mobilní aplikace „Layover With a Local“ a domluvit si setkání s některým z obyvatel Amsterdamu, co se do kampaně také přihlásil.

Uživatelé si v aplikaci mohou vytvořit vlastní profil, kde vyplní údaje o svých zájmech, a program jim na jejich základě najde ideálního „parťáka“ na krátké amsterodamské dobrodružství. Připomíná vám to fungování Tinderu a dalších seznamovacích aplikací? KLM se sice dušuje, že o žádnou prvoplánovou seznamku nejde, ale pro jistotu stanovila věkovou hranici pro registraci do kampaně na 18 let.



„Kampaň má pomoci KLM posílit spojení vztahu společnosti s cestujícími, kteří si ji vybrali pro své dálkové lety,“  řekl serveru AdWeek Michael van den Brande z nizozemské agentury Achtung, z jejíž dílny kampaň pochází.

„Lokální část kampaně je zaměřena na skupiny obyvatel Amsterodamu, co mají nějakou vnitřní motivaci se s cestujícími z jiných zemí setkat. Cílíme tak například na studenty jazyků, kteří díky kampani mohou procvičovat svou italštinu s rodilými mluvčími, nebo komunitu cizinců žijících ve městě, kteří zase ocení možnost setkat se se svými krajany,“  vysvětlil van den Brande. „Aplikace pak hledá ideální protějšek právě na základě jazyka a zájmů,  dodal.

Letiště Schiphol je od amsterodamského hlavního nádraží vzdáleno pouhých 15 minut. KLM účastníkům programu tuto cestu proplatí, stejně jako první drink v některém z barů či taveren, které jsou do kampaně zapojeny.

Layover With a Local je jakýmsi pokračováním kampaně Meet and Seat z roku 2012, kdy měli cestující před letem možnost sdílet prostřednictvím sociálních sítí osobní informace se svým budoucím spolusedícím. První fáze kampaně je naplánována na březen, a pokud budou reakce cestujících pozitivní, KLM v ní plánuje pokračovat.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: