KLM zpříjemňuje cestujícím čekání na přestup v Amsterdamu. Seznamuje je s místními

4. 3. 2016 | Kateřina Tauchenová
Cestující aerolinek KLM, kteří přestupují na letišti Schiphol, mohou v březnu namísto dlouhých hodin čekání na letišti zažít krátké dobrodružství v Amsterdamu.

Holandská aerolinka KLM se rozhodla zpříjemnit svým cestujícím dlouhé čekání na navazující lety na amsterdamském letišti. Pomocí mobilní aplikace si mohou na dobu, kterou by normálně museli strávit v neosobních prostorách letiště, domluvit setkání s někým z místních obyvatel a dopřát si tak alespoň krátký výlet do holandského hlavního města.

 „Sbližovací“ kampaň nese název „Layover With a Local“ (zastávka s místním) je určena cestujícím ze Spojených Států, Kanady a Itálie, kteří během své cesty přestupují v Amsterdamu, respektive musí strávit šest a více hodin na letišti Schiphol. Ti se mohou do kampaně zaregistrovat na webových stránkách nebo od 1. března pomocí mobilní aplikace „Layover With a Local“ a domluvit si setkání s některým z obyvatel Amsterdamu, co se do kampaně také přihlásil.

Uživatelé si v aplikaci mohou vytvořit vlastní profil, kde vyplní údaje o svých zájmech, a program jim na jejich základě najde ideálního „parťáka“ na krátké amsterodamské dobrodružství. Připomíná vám to fungování Tinderu a dalších seznamovacích aplikací? KLM se sice dušuje, že o žádnou prvoplánovou seznamku nejde, ale pro jistotu stanovila věkovou hranici pro registraci do kampaně na 18 let.



„Kampaň má pomoci KLM posílit spojení vztahu společnosti s cestujícími, kteří si ji vybrali pro své dálkové lety,“  řekl serveru AdWeek Michael van den Brande z nizozemské agentury Achtung, z jejíž dílny kampaň pochází.

„Lokální část kampaně je zaměřena na skupiny obyvatel Amsterodamu, co mají nějakou vnitřní motivaci se s cestujícími z jiných zemí setkat. Cílíme tak například na studenty jazyků, kteří díky kampani mohou procvičovat svou italštinu s rodilými mluvčími, nebo komunitu cizinců žijících ve městě, kteří zase ocení možnost setkat se se svými krajany,“  vysvětlil van den Brande. „Aplikace pak hledá ideální protějšek právě na základě jazyka a zájmů,  dodal.

Letiště Schiphol je od amsterodamského hlavního nádraží vzdáleno pouhých 15 minut. KLM účastníkům programu tuto cestu proplatí, stejně jako první drink v některém z barů či taveren, které jsou do kampaně zapojeny.

Layover With a Local je jakýmsi pokračováním kampaně Meet and Seat z roku 2012, kdy měli cestující před letem možnost sdílet prostřednictvím sociálních sítí osobní informace se svým budoucím spolusedícím. První fáze kampaně je naplánována na březen, a pokud budou reakce cestujících pozitivní, KLM v ní plánuje pokračovat.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: