Kampaň upozorňující na nebezpečí AIDS využívá motiv fanoušků fotbalového Eura

8. 7. 2016 | Petr Michl
Kampaň proti AIDS zdobí provokativní motivy nahých fanoušků v národních barvách.

Fotbalové Euro pomalu směřuje do svého finále. Turnaj během, kterého se střetávaly výběry 24 národů, posloužil také jako inspirace pro kampaň upozorňující na nebezpečí AIDS a zároveň šířící poselství lásky.

Za sérií tištěných reklam stojí agentura, jež je vytvořila pro organizaci AIDES. Figurují v ní nazí fandové zakrytí pouze národními barvami. Jejich rozmazání v oblasti genitálií naznačuje, že jsou zachyceni tzv. post coitus. Fotografie pak doplňuje slogan: Blend together, safe together."

Snímky, které nafotil Eric Traoré, nesou dvě poselství. Mají připomenout lidem důležitost ochrany před virem HIV (jen v roce 2014 přibylo ve Francii na 142 tisíc diagnostikovaných případů) a zároveň naznačit soudržnost fotbalových fanoušků z celé evropy.

Někteří lidé si nadále pletou sportovní soutěž a nacionalistickou horečku. Tato kampaň je nejlepší odpovědí... Trocha lásky a nadhledu nemůže v ovzduší, kdy řádí reakcionářské choutky, nikomu uškodit," uvádí prezident AIDES Aurélien Beaucamp. Nutno dodat, že printy zachycující fanoušky z Ruska a Británie po více než přátelském spojení působí nyní po jejich krvavých rvačkách poněkud humorně.






Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: