Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
3. 3. 2016 | redakce

Kampaň Bubbleology nabrala jen na Instagramu během týdne přes 260 tisíc lajků

Zatímco dlouhé statusy a komentáře na Facebooku postupně nahrazují tweety a fotografie z Instagramu, ostatní sociální sítě ovládlo sdílení videí. Tomuto trendu se přizpůsobila i značka Bubbleology, která  před necelými dvěma týdny rozjela velkou kampaň na YouTube, Facebooku, Instagramu, Twitteru a Snapchatu.

Doby, kdy fanoušky stačilo oslovit prostřednictvím originální fotky nebo úderného hashtagu, částečně končí. Bubbleology zvolila hravější kampaň, která minulý víkend vyvrcholila akcí ve slovenských Donovalech, na jejíž produkci se podílela agentura LCG New Media. Tam Bubbleology pozvala řadu celebrit a populárních youtuberů, s kterými dlouhodobě spolupracuje. Na fanoušky značky tak čekala řada livestremovaných videí, příběhů a fotek.


„Jako poděkování za spolupráci jsme chtěli připravit pro české influencery zážitkový event v podobě zimní akce Bubbleology Winter Family Day. Veškeré dění sdíleli blogeři a youtubeři na svých účtech na sociálních sítích pod unikátním hashtagem #Bubbleologysblizuje,“ komentuje Zuzana Zusková, marketing manažer v Bubbleology.

Na celodenní zimní party ve slovenských Donovalech zvaly fanoušky teasery, které vyzývaly ke sledování víkendového dění na sociálních sítích. Na Youtube se tak celý víkend objevovaly přímé přenosy, které mohli návštěvníci párty sdílet společně s dalšími uživateli na ostatních sociálních sítích. Víkend plný zážitků zahrnoval jízdu na psím spřežení, masáže, lyžování, ochutnávku speciálního Bubbleology cateringu a osobní setkání s Darou Rolins.


Kromě živých vysílání sledovali fanoušci také exkluzivní livestory na síti Snapchat, která jsou zde dostupná jen 24 hodin.Kromě sdílení videí kampaň pokračovala komentáři na Twitteru, statusy na Facebooku a sdílením fotografií na Instagramu.

Klíčovými platformami byly Instagram a Facebook, kde má Bubbleology ČR 45 tisíc resp. 130 tisíc fanoušků. Pod hashtagem #Bubbleologysblizuje bylo na Facebooku postupně zveřejněno 28 příspěvků. Oproti tomu uživatelé sociální sítě Instragram zveřejnili příspěvků 135. V průběhu kampaně (15. 2. - 21. 2. 2016) se pod speciálním hashtagem na Instagram objevilo 70 příspěvků, které obdržely 261 531 lajků a 687 komentářů. Jeden z nejúspěšnějších příspěvků postovala blogerka Shopaholic Nicol. Díky kampani se až osmiprocentně navýšil počet lajků od lidí, kteří Bubbleology na Instagramu nesledují. Zároveň se zvedl počet lajků na zveřejněný příspěvek u Instagramu na více jak 3 000. V průběhu týdenní kampaně se dosah dotkl půl milionu uživatelů Facebooku, který zaznamenal pouze profil Bubbleology.


Bubbleology zveřejnila v rámci livestreamingu na YouTube exkluzivní videa ze zákulisí, která dosáhla téměř 80 tisíc zhlédnutí. Na Snapchatu, který společnost založila týden před akcí, Bubbleology zveřejnila 18 snapů, které obdržely více jak 26 tisíc zhlédnutí. Akci provázely snapy i od blogerů a youtuberů, kteří měli aktivních celkem šest snapchat účtů, takže celkový dosah byl násobně vyšší.

Přestože platforma Twitter nebyla zapojena do kampaně, v jejím průběhu na ní došlo k 51 200 zobrazení příspěvků. Největší dosah 8,2 tisíců zobrazení dosáhl post z akce, kde byli označeni všichni blogeři, a který blogerka shopaholicnicol retweetla.

Čísla z tohoto eventu poukazují především na to, jak se mění váha celebrit. Značky cílící na starší publikum pořádají podobné eventy, kde mnohdy platí za účast celebritám z řad modelek, herců a hudebních interpretů, aby nalákaly bulvární novináře. Ti pak napíší články primárně o drbech ze soukromí nebo o vzhledu zmíněných celebrit a upozaděn je obvykle i název akce či produktové spojení, případně je jeho zmínění velmi subtilní. Novodobé celebrity z YouTube a Instagramu mají navíc vlastní mediální kanály, které působí na jejich fanoušky pochopitelně více autenticky. Několik selfíček od influencerů s produktem v ruce z víkendu na horách tak může mít v tomto případě lepší efekt pro značku než popsaný model spolupráce s celebritami „ze staré éry".

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: