Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
16. 11. 2016 | Petr Michl

Kadící jednorožec je zpátky. Tentokrát se sprejem proti zápachu na toaletě



Squatty Potty je stolička, na kterou si při trůnění na toaletě dáte nohy, a mnohem lépe se díky tomu vyprázdníte. Agentura Harmon Brothers  dokázala udělat z produktu s poněkud společensky choulostivým přínosem udělat  cool věc, s kterou se u vás doma  pochlubíte před návštěvou. Povedlo se jí to díky virálnímu videu, jež zaznamenalo na všech platformách přes 120 milionů zhlédnutí. To zdobil přístup, kdy ryze fekální tématiku učinil humornou příběh s princem se silným britským přízvukem a jednorožcem „kadícím" duhu (Pokud jste ho neviděli, napravte to zde).



Poté, co se těchto stoliček prodalo loni za 15 milionů dolarů, přichází nyní značka Squatty Potty na trh s produktem rozšiřujícím záchodové portfolio značky. Sprej Unicorn Gold má účinně zabránit jakémukoliv zápachu, který my lidé přes všechen pokrok lidstva na toaletě stále produkujeme. Asi přitom není překvapení, že v novém spotu mimo šarmantního prince opět figuruje i jednorožec. Tentokrát jich zde je dokonce celá řada. Obsah spreje pak má být složen z jejich odsátých duhových větrů.

Díky obří nadsázce, kterou videa od Harmon Brothers překypují, je možné jejich reklamu protáhnout ke stopáži blížící se třem a půl minutám. V jednu chvíli se vám pohádková šlechtična pochlubí  tím, že nyní už může „vypustit Krakena" bez toho, aby v jejím v bezprostřední okolí umíralo na zápach zpěvné ptactvo. V zápětí se ovšem dozvíte o téměř absolutním hodnocení spreje zákazníky na Amazonu, o podstatě jejich funkčnosti i o tom, že se nemusíte bát ani exkrementů „typu anakonda", které se plazí nad hladinu záchodové mísy.



Tento detail je poměrně důležitý. Konkurent Poo-Pourri totiž také bojuje proti záchodovému zápachu filmem, který se po postříkání vytvoří na hladině vody v toaletě. Nepokrývá ale už tzv. „zónu nebezpečí" právě v případech těch různých anakond a ledovců, jež nezůstanou pod vodou celým objemem. Uvedení spreje Unicorn Gold může být dokonce bráno jako truc podnik se snahou s Poo-Pourri zatočit. Koncept jeho propagace založený na distingované lady Bethany s pravým britským přízvukem totiž také vymysleli Harmon Brothers. Poo-Pourri postavu Bethany nadále využívá, reklamy ale již tvoří jiná agentura.

Dá se tak mluvit o záchodové válce, která je zdůrazněná i tím, že nová vlna kampaní byla spuštěna u obou výrobců minulý týden.

Podívejte se proto také na interaktivní spoty Poo-Pourri, které vysvětlují evoluci vylučování.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: