Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
20. 12. 2016 | Petr Michl

Jeep uvádí bahenní masku pro tereňáky, co jezdí jen ve městě



Terénní vozy jsou nejen v Evropě prodávány spíše jako statusový symbol než jako pracant, který zvládne jezdit i mimo zpevněné silnice. Platí to i pro vozy Jeep, které si i ve své komunikaci stále chtějí udržet něco ze svého původu armádního auta do každé situace. Dokazuje to i nová německá kampaň značky spočívající v propagaci bahenní masky pro ty Jeepy, které operují primárně v městském provozu.

Ženy na sebe dávají různé bahenní masky za účelem vyčištění pokožky. Bláto maska" od Jeepu si zachovává v propagačních materiálech atributy luxusního kosmetického zboží, jinak má ale samozřejmě sloužit spíše jako připomínka kořenů plechovému miláčkovi Jeep. Nanést jde na kapotu, ale i na pochromované spoilery a pochopitelně i na přední masku s mříží, která je pro vozy Jeep tak typická.

V rámci kampaně bylo také vytvořeno černobílé video, v němž vystupuje Jeep Renegade a ambasador značky herec Elyas M'Barek (objevil se například i v českých kinech distribuovaných filmech Fakjů pane učiteli 1 a 2 - pozn. red.).

Masky nejsou na prodej. Vytvořeno jich bylo 75 a fanoušci se musí o šanci na výhru "dobrodružného kosmetického balíčku přihlásit na stránce automobilky www.jeep.de

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: