Jak tvořit obsah, který opravdu prodává – to je téma konference Content First

9. 6. 2014 | TZ

Tvorba jedinečného a zajímavého obsahu i to, jak jej propojit s copywritingem, UX, SEO a sociálními sítěmi do konkurenční výhody. Především na tato témata se pod drobnohledem zaměří letošní první ročník konference Content First. Ve středu 11. června se v pražském multikině Cinestar dozvíte, jak vytvářet fungující firemní obsah. Seznámíte se s konkrétními fungujícími případy a užitečnými nástroji, pochopíte, proč investice do firemního obsahu neustále rostou a proč na něj taky vsadit.


Konferenci pořádá TUESDAY Business Network a na jejím programu se podíleli i Jan Ambrož, content strategist a copywriter, a Marek Prokop, uznávaný odborník na online marketing.

Jaká jsou hlavní lákadla konference?

Od Marka Prokopa zjistíte, proč se mu nelíbí rady typu „Budujte kvalitní obsah!" Společně s ním se můžete zamyslet nad tím, co to vlastně ten kvalitní obsah je a kdy se ho daří vytvořit.



Firmy chtějí content marketing, média chtějí prodávat publikum, ale jak to skloubit, aby se publikum také chtělo nechat koupit? To vám ve své přednášce Proč potřebujeme nativní reklamu řekne Aleš Miklík z onlinového vydavatelství Internet Info.

Petr Škaloud z BMW vám ve svém vystoupení s názvem Komplexní tvorba obsahu představí několik praktických ukázek, jak lze vytvářet obsah pro tak specifickou cílovou skupinu prémiových vozů jako jsou MINI a BMW. Dozvíte se užitečné rady využití kombinace online a off-line obsahu v různých komunikačních kanálech.

Jestli dokáže zajímavý obsah zlepšit fungování nudného komunikačního kanálu jakým je bannerová kampaň vám na příkladech živé bannerové kampaně pro Magnesii ukáže sám její autor Martin Svetlík ze Symbio Digital.

Jaká další témata na vás čekají?

•    Obsahová strategie
•    Obsah pro B2C, B2B a VIP
•    SEO & Inbound marketing
•    UX & IA
•    Multichannel
•    Sociální média
•    Digitální PR
•    CMS, nástroje a technologie

Kompletní program a spolu s profily přednášejících najdete na stránkách akce: Konference Content First.

Zajistěte si své místo včas

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: