Jak si otevřít dveře do jedné z největších reklamních agentur světa? Požádejte o schůzku přes billboard

3. 9. 2014 |
Jak dostanete svou malou firmu do povědomí skutečně významné agentury? Designové Studio Intridea si za tímto účelem najalo na týden billboard přímo přes ulici před ústředím agentury Ogilvy & Mather v New Yorku.

Jak dostanete svou malou firmu do povědomí skutečně významné agentury? Studio Intridea zaměřené na produktový design si za tímto účelem najalo na týden billboard přímo přes ulici před ústředím agentury Ogilvy & Mather v New Yorku.

Billboard říká: „Ogle this, Ogilvy." Zároveň také obsahuje link oglethis.co, který obsahuje několik gifů s textem: „Made you look. Now hire us. AngularJS, Rails, UX/UI and more," upozorňujícím na to, že je donutili podívat se a teď by je tedy mohli i najmout.

Vlastně je to vše docela drzé, ale minimálně na otevření dveří to zatím, zdá se, stačí. CEO Ogilvy New York, Leo Aversano, a výkonný ředitel OgilvyOne, Dimitri Maex, již hovořili s lidmi z Intridea a dle AdWeek budou mít společnou schůzku právě dnes 3. září. Tak snad se věc posune k další spolupráci.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: