Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
19. 1. 2017 | redakce

Jak se žilo před Facebookem a jak teď? Téma konference New Media Inspiration 2017

Jakým způsobem vstupují internet a sociální sítě do našeho každodenního života? Jak velká je jejich moc? Ovládají ony nás, nebo my je? Jak by se lišil náš život, kdyby neexistovaly? A jak moc tím pádem sociální sítě zkreslují realitu? Odpovědi na tyto otázky můžete získat na konferenci New Media Inspiration 2017.

Šestý ročník konference, kdy se akademická půda změní v meeting point zajímavých lidí, myšlenek i zábavy, se koná v sobotu 18. února na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Již tradičně se o moderování konference podělí internetoví odborníci Petr KoubskýJán Simkanič a Josef Šlerka.

Pokud chcete proniknout na aktuálně nejprogresivnější celosvětovou sociální síť Tinder a oslovit kreativním způsobem mladé lidi, pak si nenechte ujít přednášku Lenky Kotvové z VISIBILITY. Stojí totiž za prvním marketingovým využitím u nás sociální sítě určené pro seznamování.


Ukázky profilů kočky a kocoura na Tinderu. Více naleznete v našem článku Kočky Zaplavily český Tinder.

Historie sociálních sítí je plná vznikajících i vyhasínajících hvězd, ale také mnoha proměn, některých marných nadějí a překvapivých úspěchů. A o tom bude mluvit ve své přednášce nezávislý konzultant Daniel Dočekal.

Jakub Sedláček zkoumal lajky českých teenagerů, zajímal se, kdo je pro ně celebrita a jakou úlohu ve společnosti plní. Pokud tedy chcete slyšet něco nového o YouTube celebritách a dozvědět se, co si o nich teenageři myslí, tak si nenechte jeho přednášku ujít.

Inspiraci každému, kdo se chce v kariéře v digitálním marketingu posunout do dalšího levelu, nabídne Peter Podolinský. Pracoval skoro 3 roky jako Client Partner v evropské centrále Facebooku v Dublinu. Ale i nadále z pozice Sales Hunter v ROI HUNTER se věnuje pokročilému marketingu na Facebooku a rád se o své zkušenosti podělí s účastníky konference.

Těšit se můžete i na Janka Rubeše, kterého můžete znát z internetové televize Stream.cz například díky pořadu Praha vs. prachy. Bude mluvit o tom, jak lze pomocí videí měnit svět.


Janek Rubeš nebojuje jen proti podvodným taxikářům. Užitečné tipy dává i zahraničním turistům ve svém pražském průvodci. 

Jaký dopad má online komunikace na svět offline a byznys jako takový ukáže na konkrétním příkladu Hana NěmečkováForbesu. Hoaxy na internetu a sociálních sítích je téma, kterým se bude zabývat Jana Leitnerová z HateFree.

Více o programu a registrační formulář najdete na webu konference New Media Inspiration 2017.

Akce se koná v sobotu 18. února 2017 na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy – nám. Jana Palacha 2, Praha 1.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: