Internetová reklama je v EU o 65 procent méně efektivní

24. 5. 2010 | IKE
Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní. A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní. A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.
Není bez překvapení, že největší zhoršení efektivity nastalo na internetových stránkách s obsahem pro různorodé cílové skupiny, minimálně se pak regulace projevila na webech, kde byl "předvýběr" učiněn již samým zaměřením stránky (zmíněny jsou konkrétně rodičovské a cestovatelské weby). Autoři taktéž konstatovali, že za nízkou efektivitou evropských kampaní může do jisté míry stát i jiná struktura uživatelů internetu, kteří se chováním od těch amerických zásadně liší.
Zajímavostí je též fakt, že v USA je ve schvalovacím procesu zákon téměř totožný s tím evropským. Jestli však projde není pochopitelně vůbec jasné.
 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: