Instagram v módním průmyslu a brzy i v Androidech

14. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Módní průmysl má rád čtvercové formáty. Britská značka Ted Baker stejně jako loni používá aplikaci Instagram pro svoji propagaci.

Instagram, jedna z nejpopulárnějších aplikací pro telefony s Apple operačním systémem iOS, míří i na platformu Android. Její betaverzi na na konferenci SXSW prezentoval šéf Instagramu Kevin Systrom. K současným 25 milionům uživatelů tak brzy přibudou další.

Nyní pro tuto aplikaci pro editaci a sdílení fotek našel marketingové využití i módní průmysl. Britská oděvní značka Ted Baker se rozhodla využít Instagram jako nástroj pro svou propagaci.

Aby do svých obchodů přilákala na novou jarní kolekci více zákazníků, uspořádala speciální akci, při které se budou zákazníci ve zkoušených modelech fotit - právě přes Instagram. Následně budou jejich snímky doručeny jedenácti různým umělcům v Londýně. Ti si z nafocených modelů vyberou nějaký jako svoji inspiraci a pak ji libovolným způsobem přetvoří. Na projektu se budou podílet módní ilustrátoři, tradiční výtvarníci a umělci zabývající se moderní grafikou.

Jak se jim budou díla dařit, budou mít možnost vidět lidé na Facebooku, kde budou k dispozici nejen výsledné obrázky, ale i videa z procesu tvoření. Akce proběhne už 17. března v několika městech, jako je Londýn, New York, Glasgow nebo Dublin.

Instagram pro propagaci své modní kolekce použila firma Ted Baker již loni na podzim, kdy vyzvala své zákazníky, aby přišli v maskách a v oblečení Ted Baker zapózovat módním bloggerům, kteří si je fotili právě přes Instagram.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Facebook Instagram Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: