Instagram spouští Stories Highlights a Stories Archives

7. 12. 2017 | Milada Zemanová
Stories z Instagramu již nezmizí po 24 hodinách. Naopak budou automaticky ukládány a uživatelé je mohou shromažďovat a prezentovat na svém profilu.

Facebook se chlubí tím, že Instagram Stories využívá na 300 milionů uživatelů denně (spolu s WhatsApp Status, pozn. red.). Nicméně Stories byly do současné doby pomíjivé a po 24 hodinách zmizely. A právě toto představovalo pro mnoho uživatelů i značek překážku v tom, aby se jim naplno věnovali.  Podnět ke změně nabízí aktuální uvedení Stories Highlights, které umožňují uchovat vybrané Stories natrvalo.    

Stories Highlights jsou sbírkou již uveřejněných Stories a bude již na uživatelích a značkách, aby rozhodli, které Stories přidají do Highlights, a které ne.

Všechny Stories se budou automaticky archivovat do soukromé složky, tzv. Stories Archives, ve které jej mohou uživatelé vždy najít. Tato funkce však jde vypnout. Pro zobrazení Stories uložených v Archives, stačí kliknout na ikonu Archivovat ve svém profilu. První Stories z každého dne bude zobrazovat i datum, díky čemuž se mezi nimi uživatel bude snadno orientovat.

Stories Highlights se bude zobrazovat v horizontálním karuselu, v horní části profilových stránek účtů nad galerií fotografií a videí. Navíc není omezen počet Stories, který je možné zobrazit na profilové stránce. Tuto kolekci mohou uživatelé pojmenovat a vybrat náhledový obrázek.

Podle mluvčího Instagramu se v rámci Stories Highlights nebudou zobrazovat reklamy a ani firmy nebudou mít možnost sem reklamu vložit.

Mluvčí Instagramu pro TechCrunch uvedl:

„S tím, jak stále více lidí využívá Stories, jsme si uvědomili, že profil v současné době neslouží k tomu, aby je reprezentoval. A přitom samotný profil je skvělým místem pro sebevyjádření a přiblížení se ostatním. Doteď ovšem nebylo možné uchovat oblíbené Stories, a to jsme se rozhodli napravit.”

Tato nová funkce by mohla firmám pomoci přeměnit více lidí ve své fanoušky. A současně může být důvodem, aby značky více investovaly do kvalitních Stories. Právě tím, že budou Stories stále k dispozici, zde vzniká prostor, ve kterém se mohou značky prezentovat.

Zdroje: Marketing Land , Instagram , TechCrunch

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články: