Instagram nabídne značkám lepší analytiku

17. 5. 2016 | Petr Michl
Instagram si evidentně plní odložené domácí úkoly. Chystá nástroj Insights, který by měl přinést podrobné sociodemografické údaje o followerech i lepší přehled o výkonu příspěvků.

Instagram si evidentně plní odložené domácí úkoly. Minulý týden jsme informovali o tom, že konečně chystá plnokrevné firemní účty. Společnost Later (dříve Latergramme) nyní přišla s informací, že nejúspěšnější foto aplikace přichází také s detailnější analytikou, která pomůže vaše followery poznat do mnohem větší hloubky.

Nový analytický přehled ponese jméno Insights a měl by obsahovat data o followerech zahrnující jejich věk, pohlaví, geografickou příslušnost a aktivitu followera vtaženou k danému účtu.

Položka „Top posts" zobrazí všechny fotografie za specifikované období (7 nebo 30 dní) seřazené dle počtu impresí. Níže zobrazený náhled umožňuje mimo jiné okamžité vizuální porovnání náhledů naznačující, co funguje a co ne.

Tyto informace by měly přispět k většímu porozumění marketérů, kteří budou moci své příspěvky na základě vyhodnocení engagementu u těch dříve publikovaných lépe upravovat a plánovat čas jejich publikace. Instagram má díky propojení s Facebookem ta nejdetailnější dostupná data o uživatelích. Čím více jich poskytne i správcům účtu na Instagramu, tím lépe budou schopni upravovat své kampaně k lepšímu.

 

Kam dál?

Čekali jsme na ně skutečně dlouho, ale mají brzy přijít. Podívejte se na to, co budou nabízet firemní účty na Instagramu.

Zdroj: Later

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: