Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
14. 11. 2013 | rd

Infografika: iPad je nejpoužívanějším mobilním zařízením v ČR a celém regionu CEE

Navzdory rychle rostoucí popularitě mobilních přístrojů značky Samsung, iPad  zůstává i nadále nejpoužívanějším mobilním zařízením pro připojení k internetu mezi internetovými uživateli z ČR a celého regionu střední a východní Evropy. Podle dat společnosti Gemius generuje tento tablet téměř čtvrtinu všech mobilních zobrazení stránek na webech měřených výzkumem v ČR.

Společnost Gemius zkoumala, jaké modely mobilních zařízení jsou nejoblíbenější mezi internetovými uživateli ve všech zemích, v nichž společnost působí. Většině zkoumaných trhů dominuje iPad, který generuje nejvyšší počet zobrazení v Dánsku (47 %), Rusku (35 %) či Moldavsku (33 %). Pozice tohoto přístroje je na většině trhů stabilní: mírný pokles či nárůst v průběhu roku 2013 na většině z nich nepřesahuje 1–2 procentní body. Výjimkou je Česká republika: podíl zobrazení generovaných z iPadu byl po celý rok 2012 poměrně stabilní a udržoval se na úrovni kolem 26–27 %. Nicméně od začátku roku 2013 zaznamenává iPad stálý pokles ve prospěch mobilních telefonů a tabletů jiných značek (například Samsung), a to o 4 procentní body od ledna.

iPad a iPhone jsou i nadále dva nejpoužívanější mobilní přístroje internetových uživatelů v regionu CEE. iPhone je dokonce lídrem v Chorvatsku a Makedonii, kde generuje kolem pětiny zobrazení stránek z mobilních zařízení. V České republice je iPhone druhým nejpoužívanějším přístrojem (cca 10 % mobilních zobrazení stránek). Třetí příčku v ČR obsadil Samsung Galaxy S III s téměř 4 % zobrazení. Přístroje od značky Samsung (například výše zmíněný Galaxy S III či Galaxy Tab 2.0) zastávají na většině zkoumaných trhů vždy třetí místo po mobilních zařízeních od společnosti Apple.

Přehled informací si můžete prohlédnout v infografice níže:

Data pochází z období 21. – 27. 10. 2013 z nástroje gemiusTraffic: www.rankings.cz.


 

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: