IKEA vtipně upozorňuje billboardem na to, že sestavit její nábytek není pokaždé lehké

13. 2. 2015 | Petr Michl

"Byl jsem za doktorem a zjistil mi nízký krevní tlak... Napsal mi recept na dvě sady skříní z IKEA," tento klasický vtip vystihuje to, že přeměnit krabici s prkýnky a šrouby ze švédského řetězce na skutečný kus nábytku není pro každého jednoduchý úkol. IKEA si to uvědomuje a nyní na to upozorňuje i sérií kreativních billboardů.

Původní fotografie jednoho z produktů se sloganem OUR ASSEMBLY SERVICE IS HAPPY TO HELP byla rozčtvrcena a poskládána chybně, aby podtrhla zřejmou myšlenku - upozornění na to, že složení nábytku z IKEA lze svěřit odborníkům přímo od zdroje.





Jedná se o práci německé agentury thjnk, která stojí i za úspěšným RGB billboardem z minulého roku. Ten nejlepší loňský příklad outdoor marketingu možná nejen v IKEA, ale vůbec, je ovšem dle nás něco jiného. Podívejte se na skvělou instalaci ve francouzské městě Clermont-Ferrand v článku IKEA vytvořila pokoj jako lezeckou stěnu.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: