IKEA humorně reaguje na novou „Apple tužku"

14. 9. 2015 | Petr Michl
Pobočce IKEA v Singapuru nedochází vtipná kaše ani snaha strefovat se do technologického giganta Apple. Novým marketingovým rýpnutím si utahuje z jeho tužky pro ovládání iPadů.

Pobočce IKEA v Singapuru nedochází vtipná kaše ani snaha strefovat se do technologického giganta Apple. Aktuálním marketingovým rýpnutím si utahuje z jeho nové tužky pro ovládání iPadů, Apple Pencil.

Podstatou je samozřejmě sdělení, že IKEA svou tužku už dávno má a je zcela známá a zdarma". To vyjádřila IKEA Singapore na svém Facebooovém profilu fotografií, kterou můžete vidět níže.

Apple se jakékoliv formě stylusu pro ovládání dotykové obrazovky dlouhodobě bránil. Při slavném představení prvního iPhonu v roce 2007 se mu Steve Jobs dokonce vysmíval. V posledních letech nicméně Apple opakovaně porušoval svá dřívější produktová pravidla a uváděl jako velkou novinku to, co již má konkurence. Tužky v řetězci IKEA s tím nesouvisí, ale je to jednoduché a účinné přihřátí si slávy nad aktuálně zajímavým tématem.

Tip redakce:

Právě IKEA Singapore tento trik už dokázala udělat loni v souvislosti s uvedením telefonů iPhone 6. Svůj papírový katalog představila s grácií reklam od Apple a de facto všech spotů, jež vyzdvihují poměrně standardní aspekty technologických zařízení jako sedm divů světa.

Podívejte se na to v článku Zažijte sílu knihy! IKEA si dobírá Apple v nové virální reklamě.

Zdroj: IKEA Singapore

Štítky dokumentu: Apple

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: