Homer, Marge a Bart se stanou tvářemi limitované edice Tic Tac Simpsons

25. 10. 2016 | redakce
Značka Tic Tac a společnost 20th Century Fox Consumer Products přicházejí se zábavnou produktovou řadou – speciální limitovanou edicí Tic Tac Simpsons.

 

Značka Tic Tac a společnost 20th Century Fox Consumer Products přicházejí se zábavnou produktovou řadou – speciální limitovanou edicí Tic Tac Simpsons – kombinující svěží příchutě s tvářemi populárních animovaných postaviček.  Limitovanou edici The Simpsons Tic Tac snadno poznáte díky třem unikátním balením, na nichž se objevují tři ikonické postavičky populárního televizního seriálu, pro každou postavičku je přitom specifická jiná příchuť: příchuť donut pro Homera, borůvková pro Marge a pro rošťáka Barta tolik typická Bubble Gum.

Simpsonovi patří k nejdéle běžícímu animovanému televiznímu seriálu, který byl poprvé vysílán už v roce 1989 a od té doby se stal kultovním fenoménem. Simpsonovi baví diváky po celém světě, proto jsou ideálním partnerem pro značku Tic Tac. Vzniká tak unikátní kombinace osobitých postaviček a hravých příchutí.

The Simpsons Tic Tac edice přichází s technologií tisku na pilulky, díky které bude každá pilulka potištěna jednou ze tří nejtypičtějších grimas tří charakterů kultovního seriálu.

 

Limitovaná edice The Simpsons Tic Tac bude uvedena ve všech státech Evropy v průběhu letošního podzimu. V České republice bude k dispozici borůvková příchuť ve formě klasického balení do kapsy a všechny tři příchutě v podobě velkého 200 g balení. V únoru 2017 pak bude tato edice představena také na trhu v Arménii, Ázerbajdžánu, Gruzii, Izraeli a Saudské Arábii. V roce 2018 pak bude produktová a marketingová kampaň pokračovat napříč Amerikou. Uvedení speciální edice bude podpořeno rovněž televizní reklamou a online kampaní.




Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: