Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
15. 1. 2016 | Petr Michl

Hollywoodský hit Deadpool má obscénně jednoduchý billboard s emoji



Komiksové příběhy z dílny vydavatelství Marvel jsou pro ne-fanouška žánru v základních rysech dost podobné, převážně pánové v elastických oblečcích vykazují nadpřirozené schopnosti a bojují proti zlounům. Marketing ale po k uzoufání standardizovaných kolejích jezdit nemusí. Dokazuje to alespoň dosavadní propagace filmu Deadpool.

Příběh muže, který unikl smrtelné nemoci, ale při léčbě zešílel a zmutoval, propaguje v Los Angeles pořádně originální billboard. Je na něm obrázek lebky, lejna a písmeno L. Využití emoji odkazující na smrt a hovínko (anglicky poo") humorně symbolizuje název filmu Deadpool s jednoduchostí, která nese prvky obscénní geniality.

Není to jediná forma propagace, která si dělá svým způsobem legraci sama ze sebe. Jak je vidět z billboardu, Deadpool se dočká premiéry 12. února, tedy 2 dny před svátkem zamilovaných, svatým Valentýnem. Pravděpodobně proto byl také marketéry  film, v němž se to nadupanou akcí a fyzickou likvidací protivníků jen hemží, propagován z legrace jako romantický snímek. 

Chytl se toho i představitel hlavní role Ryan Renolds, který sdílel na Instagramu výše uvedený billboard k filmu tvářící se, že Deadpool bude bůhvíjaká romantika, s popiskem: In 32 days, let's cuddle the shit out of each other." Někteří fanoušci ale nemají touhu čekat na tulení více než měsíc. Proto například předělali trailer k filmu tak, aby působil jako romantická růžová limonáda pro dospívající dívky.


Srovnejte to s originálním trailerem, který toho s jemností skutečně moc společného nemá. Ne nadarmo se totiž Deadpoolovi ve světě X-Men postav přezdívá anti-hrdina nebo žoldák.



Některé součásti filmového marketingu jako například schematičnost plakátů jsou bezmála vysmívané. O to cennější je, že filmové studio 20th Century Fox dokáže držet komunikaci svého předpokládaného kasovního trháku v humorné rovině a přitom pomrkávat na fanoušky, kteří se nebojí zúčastnit této hry s ním.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: