Heureka v nové kampani představuje upřímné recenze zákazníků

11. 9. 2017 | Petr Michl
Také jste měli někdy sto chutí dát na dítě v kočárku kamarádce zaslepené mateřským pudem upřímnou recenzi? Heureka ve svých nových TV reklamách tvrdí, že u nich najdete jen takové. Matky by se tak o svých ratolestech dozvěděly třeba to, že by ta očička chtěla trochu poštelovat.



Nákupní rádce Heureka.cz spouští počátkem září novou televizní kampaň. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce.

Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. „Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků. Každý den jich na Heurece přibude 2 a půl tisíce, a jsou vždy nezávislé a upřímné. Zároveň máme zdaleka nejširší portfolio produktů,“ říká ke kampani Marek Dobrý, Brand manager Heureka.cz.

Kampaň uvede dvě verze spotu, které představují upřímné recenze v nezvyklých situacích.  První z nich zachycuje hodnocení nemluvněte kamarády.



Druhá recenze je pak upřímným hodnocením postelového výkonu. Vybavení slušené, technika dost špatná.



„Zkušenosti a hodnocení ostatních jsou při nákupu online pro zákazníky klíčové – nejen při výběru e-shopů, ale i při vybírání konkrétních produktů," říká Marek Dobrý a pokračuje: „Právě to, že na Heurece uživatelé najdou miliony recenzí na produkty a e-shopy vyústilo v náš přirozený posun do pozice nákupního rádce. Naší ambicí je stát se pro zákazníka partnerem hned na začátku nákupního procesu a doprovázet ho až na konec, kde mu pomůžeme s porovnáním cen, výběrem toho správného e-shopu nebo i se samotným nákupem.“

„Motivovat zákazníky k tomu, aby šli na Heureku už v počátku, kdy o nákupu teprve uvažují, je jednou z našich aktuálních priorit. Pracujeme na lepším vyhledávání, nabízíme unikátní obsah, který vytváří sama komunita lidí nakupujících online,“ dodává Marek Dobrý. Podle něj umí Heureka poradit lidem při klíčových otázkách nákupu – co přesně chtějí lidé koupit, jakou značku a model, za kolik to mohou koupit a kde.

Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima Group, Barrandov a Óčko, videa se objeví také v onlinu, samozřejmostí je Youtube, Facebook a velké zpravodajské servery. Spoty vznikly ve spolupráci s agenturou Saatchi a Saatchi. V produkci Adwood se režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD.

Štítky dokumentu: E-Commerce Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: