Hervis Sports otevírá v Brně, Zlíně a Karlových Varech obchody s digitálními kiosky

31. 3. 2015 | Petr Michl

O trendu digitálních kiosků v kamenných obchodech se mluví už několik let. V současné sobě se tento koncept začíná objevovat čím dál častěji i v Česku. Řetězec prodejen se sportovním zbožím Hervis Sports otevírá 3 „digitalizované“ prodejny v Brně, Zlíně a Karlových Varech.

Tyto 3 prodejny navazují na první tohoto druhu u Hervis Sports, která byla uvedena před 5 měsíci na Hlavním nádraží v Praze. Zákazníci mohou vyhledat zboží na tabletech a snadněji se k němu dostat na prodejně, zároveň si ho ale mohou nechat poslat domů.



„Do rekonstrukce tří poboček jsme investovali řádově miliony korun. Nově otevřené obchody zákazníkům nabídnou daleko komfortnější nakupování... Vycházíme přitom ze zkušeností, které jsme nasbírali za několik měsíců fungování první digitalizované pobočky na Hlavním nádraží v Praze,“ říká generální ředitel Hervis Sports Karel Bárek.

Zkušenost s první pobočky ukázala, že jednoduché nakupování přes tablety vzbudilo velký zájem zákazníků. V dnešní době už se nikomu moc nechce trávit hodiny a hodiny v nákupním centru, aby si pak koupil třeba boty do hor. Zákazníci už mají u některého zboží jasnou představu, za kterou si jdou a my se jim pouze snažíme maximálně vyjít vstříc,“ doplňuje Bárek.

Hervis Sports nejsou u nás ve svém segmentu prvními, kdo s digitálními kiosky přišel. Minulý rok instalovalo Sportisimo ve svých obchodech 420 kusů multimediálních kiosků.  Po jejich úspěšném pilotním provozu na vybraných prodejnách byly nasazeny do všech prodejen Sportisimo v Čechách i na Slovensku. Za tuto inovaci obdržel řetězec ocenění na veletrhu Polygraf 2014 i na Popai Awards 2014.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: