Heineken miluje města a dává je na své láhve. Svou má i Praha

25. 8. 2014 | pm

Heineken představuje novou edici lahví Heineken Cities a hlavní město Praha bude zdobit jednu z šesti nových lahví této prémiové značky piva. Praha se tak stala jedním z 39 měst na celém světě, které bude mít svou vlastní láhev. Spotřebitelé na českém trhu budou mít k dispozici 1 100 000 kusů lahví o objemu 0,4 litru, z toho polovina lahví bude zobrazovat název našeho hlavního města.

V České republice se na lahvích kromě Prahy představí pět dalších metropolí, které se zároveň budou objevovat po celém světě, a to Londýn, New York, Rio de Janeiro, Šanghaj a Amsterdam. Zdaleka ne každá metropole se ale může pochlubit svou vlastní lahví – edice čítá celkem 39 měst a lahve se budou prodávat ve 189 zemích.

A důvod, proč se Heineken inspiruje velkoměsty? „Města jsou skvělým místem pro život – a bydlí v nich naši spotřebitelé, tedy mladí muži, kteří rádi zažívají nové věci, milují nové impulzy a nechtějí chybět u ničeho důležitého. Baví je překonávat překážky, nebojí se vyjít ze svého stereotypu. A proto také žijí ve velkoměstě," konstatuje Richard Gažo, brand manažer značky Heineken. Limitovaná edice Cities bude mít silnou mediální podporu nejen v kinech, televizi, rádiu, ale i v online médiích a lifestylových tištěných periodikách. To vše v době od poloviny srpna do poloviny září. V rádiích jsou připravené soutěže o produkty z limitované edice Heineken Cities.

Nejnovější televizní reklama, „The City", byla vytvořena ve spolupráci s Wieden + Kennedy Amsterdam. Představuje muže, který se pustí do série městských dobrodružství, aby vrátil ztracený vizitkovník krásné ženě jménem Eve. Spot nyní běží na všech hlavních vysílacích kanálech v šedesáti vteřinové verzi a v první polovině září v třiceti vteřinové verzi.

Kromě Heineken Cities lahví je připravena i edice šesti půllitrových designových plechovek Cities ve stylové tašce přes rameno. Prošly designovou změnou a nově jsou celostříbrné se zeleným logem na přední a velkou červenou hvězdou na zadní straně. Taška bude k dostání od září ve velkých obchodních řetězcích (Ahold, Billa, Makro, Tesco, Globus atd.).

Heineken zároveň připravil i responsivní web Open your City, který umožňuje vyhledat zajímavé podniky v nejbližším okolí. Responsivní web je přístupný na stránce www.heineken.cz z mobilů, PC a tabletů. Aplikace funguje jako kompas na zábavu na bázi sociálních sítí, sleduje aktivity účastníků v reálném čase, jejich tweety, check-ins a nahrávání nových fotek. Následně pak vyhodnocuje ta místa, kde to opravdu žije. Aplikace má tedy ambici být druhým Foursquare, který vám poradí kam jít na pivo.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: