Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
31. 7. 2014 | Petr Michl

Guerilla kampaň Jaguaru: Dělá z BMW, Audi a Mercedesu vlastní reklamní nosiče

Jistě jste v mnoha článcích viděli speciální černobílý polep připravovaných modelů aut testovaných na běžných silnicích, který ztěžuje jasné zachycení rysů kapoty. Důležité je slovo ztěžuje, rozhodně neznamená znemožňuje. Tento typ kamufláže je dokonce mezi veřejností tak známý, že je de facto výzvou k tomu, aby motorističtí fandové vytáhli z kapsy mobily, vyfotili kolem nich jedoucí tajemství a zaslali snímek do jejich oblíbené motoristické redakce.

S tím počítal i Jaguár ve své nové kampani na německém trhu pro jejich připravovaný sedan XE. Vzájemné škorpení automobilových značek není ničím výjimečným, tentokrát byly ovšem konkurenční modely velké německé trojky" zneužity jako rafinovaný reklamní nosič. Audi A4, BMW řady 3 a Mercedes třídy C byly obaleny do maskovací fólie s nápisem der-neue.com. Takto vylepšené vozy pak objížděly rušná místa, aby byly co nejvíc viděny.

Zmíněná webová adresa nenese žádné informace o modelech německých značek, místo toho vyzývá návštěvníky k zadání e-mailové adresy, aby mohli dostávat aktuální zprávy o připravovaném Jaguaru XE, jehož premiéra je chystána na 8. září. Auto má být přímou konkurencí zmíněných modelů německých značek a je stavěno tak, aby jeho řízení byla skutečná zábava. S novou guerilla kampaní pravděpodobně Jaguar dopředu třídí fanoušky se smyslem pro humor.

Zdroj: bimmertoday.de

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: