Guerilla kampaň Jaguaru: Dělá z BMW, Audi a Mercedesu vlastní reklamní nosiče

31. 7. 2014 | Petr Michl

Jistě jste v mnoha článcích viděli speciální černobílý polep připravovaných modelů aut testovaných na běžných silnicích, který ztěžuje jasné zachycení rysů kapoty. Důležité je slovo ztěžuje, rozhodně neznamená znemožňuje. Tento typ kamufláže je dokonce mezi veřejností tak známý, že je de facto výzvou k tomu, aby motorističtí fandové vytáhli z kapsy mobily, vyfotili kolem nich jedoucí tajemství a zaslali snímek do jejich oblíbené motoristické redakce.

S tím počítal i Jaguár ve své nové kampani na německém trhu pro jejich připravovaný sedan XE. Vzájemné škorpení automobilových značek není ničím výjimečným, tentokrát byly ovšem konkurenční modely velké německé trojky" zneužity jako rafinovaný reklamní nosič. Audi A4, BMW řady 3 a Mercedes třídy C byly obaleny do maskovací fólie s nápisem der-neue.com. Takto vylepšené vozy pak objížděly rušná místa, aby byly co nejvíc viděny.

Zmíněná webová adresa nenese žádné informace o modelech německých značek, místo toho vyzývá návštěvníky k zadání e-mailové adresy, aby mohli dostávat aktuální zprávy o připravovaném Jaguaru XE, jehož premiéra je chystána na 8. září. Auto má být přímou konkurencí zmíněných modelů německých značek a je stavěno tak, aby jeho řízení byla skutečná zábava. S novou guerilla kampaní pravděpodobně Jaguar dopředu třídí fanoušky se smyslem pro humor.

Zdroj: bimmertoday.de

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: