Groupon vládne sociálním médiím. Zvládá s grácií i sexuální narážky

30. 3. 2015 | Petr Michl

 

Otec slevových portálů Groupon zvládá sociální média na jedničku. Dokázal to i při propagaci jedné ze svých slevových nabídek na obal na banán (banana bunker). Plastovou věc, která si svým falickým tvarem říká o to, aby se na to v internetovém prostředí chytla celá řada vtipálků s dvojsmyslnými komentáři. Přesně to se stalo pod příspěvkem propagujícím slevu na Facebooku. V Grouponu ale na to byli víc než připraveni.

Pravděpodobně posílili tým lidí starající se značce o sociální média a na každý dvojsmyslný komentář odpověděli uvolněně a vtipně, ovšem bez připuštění jakékoliv jiné interpretace než té, že se jedná o úžasný vynález, který ochrání zdravou svačinu od pohmožděnin.

Na dotaz, jestli se náhodou obal nescvrkává při vystavení studené vodě, odpověděl Groupoun mimo popření této teorie i receptem na banánovou zmrzlinu.



„Proč má obal na sobě hrbolky? Je to snad pro zlepšení požitku banánů?" I na takový dotaz bylo zodpovězeno s grácií.



Podívejte se na větší výsek nejlepších odpovědí. Na Facebooku se lidé chtějí hlavně bavit a obsah zavdávající příčinu pubertálním vtipům a sexuálním narážkám je evidentně skvělým receptem na engagement. Když navíc na vše dokážete reagovat bezprostředně, chytře a vtipně, vaší značce to jen pomůže. V době publikování tohoto článku má zmíněný příspěvek už přes 18 tisíc lajků a především více než 42 tisíc sdílení.


Zdroj: Facebook.com/groupon


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: